یزدفردا"حواشي ايجاد شده براي سفر رياست محترم جمهوربا عش شد تا حاج عباس حیدری در ااینستاگرامش بنویسید:هيچ منافاتي بين حسينيه ايران و پايتخت اصلاحات نيست، چون هدف اصلي امام حسين(ع)اصلاح گري بود.

اصلاحات مفهوم و محتواي بلندي است که به حسينيه ايران روح و ارزش مضاعف مي بخشد

به گزارش یزدفردا "متن کامل يادداشت حاج عباس حيدري مدیر کل حوزه استاندار یزد در ادامه مي خوانید:

بسم الله الرحمن الرحيم
درود بيكران بر مردم شريف يزد كه پس از مشاركت گسترده در انتخابات معنادار هفتم اسفند و انتخاب نمايندگان مورد نظر خود در استقبال از جناب آقاي دكتر روحاني رياست محترم جمهوري حضوري حماسي و شورآفرين داشتند و قدرداني خود را از خدمتگزاران خود به نمايش گذاشتند.
و اما آنچه اين روزها در حواشي سفر رياست محترم جمهوري به استان يزد از سوي عده اي مطرح و بزرگنمايي ميشود تااندازه اي طبيعي و پس از " نه " بزرگ مردم به آنان نوعي فرار به جلو محسوب ميشود تا بتوانند هم خود هم طرفدارانشان را از پيامدها و درك پيام بلند و رساي هفتم اسفند بطور موقت دور نگهدارند ليكن در اين مجال فقط به يك نكته اكتفا ميكنم و آن اينكه مردم دارالعباده یزد به نام حسینىه ایران افتخار می کنند و با برپایی مجالس ذکر و عزاداری اهل بیت علیهم السلام بر ان پافشاری می کنند ولی از طرفی هیچ منافاتی بین حسینیه ایران و پایتخت اصلاحات وجود ندارد چرا که حسینیه مکانی است منتسب به امام حسین علیه السلام و اصلاحات هدف اصلی قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام چنانکه هنگام خروج براي عزيمت بسوي عراق فرمودند :
«إِنّى لَمْ أَخْرُجْ أَشِرًا وَلا بَطَرًا وَلا مُفْسِدًا وَلا ظالِمًا وَإِنَّما خَرَجْتُ لِطَلَبِ الاِْصْلاحِ فى أُمَّةِ جَدّى ....»
يعنى: «من از روى خود خواهى و خوشگذرانى و يا براى فساد و ستمگرى قيام نكردم، من فقط براى اصلاح در امّت جدّم از وطن خارج شدم...
حسينيه مكاني مقدس است كه بايد تعاليم مذهبي و ارزشهاي معنوي و الهي كه محتواي متعالي دين است تبيين شود و مردم با روح و هدف متعالي امام حسين عليه السلام كه اصلاح امور دين و دنياي مردم هست آشنا شوند.
به آنان كه بدرستي دغدغه دين دارند بايد گفت نگران نباشيد كه يزد پايتخت اصلاحات ناميده شود .
اصلاحات ؛ مفهوم و محتواي بلندي است كه به حسينيه ايران روح و ارزش مضاعف مي بخشد . اصلاحات رود صاف و پاكي است كه در پيكره جامعه هميشه جريان داشته و دارد .
اللهم اصلح كل فاسد من امور المسلمين

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا