دکتر پهلوانیان به همراه قائم مقام وجمعی از معاونین ومدیران مرکز با میر محمدی استاندار یزد دیدار کرد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا ""‌ پهلوانیان ضمن  ارائه گزارشی از عملکرد صداوسیمای یزد در چندماهه سال 94 گفت:باتوجه به کمبود منابع مالی صداوسیما توانسته است در بخشهای مختلف رادیویی وتلویزیونی  رتبه های برتر در کشور را کسب نمایدوافزایش مخاطب داشته باشدکه این نشان ارتقای جایگاه رسانه ملی است ونمونه آن در بخش مردمی پخش مراسم های عزاداری هیات های مذهبی درمحرم بود وما توانستیم امسال از 5 نقطه از استان  مراسم عاشورا رابطور زنده پخش نماییم .

وی با اعلام اینکه ما آمادگی پوشش 95درصدی دیجیتال در استان را داریم گفت: ما می توانیم در کشور پیشتاز باشيم چه در پوشش مناطق استان وهم در بحث شبکه مولی مدیا که بدنبال آن هستیم تا بتوانیم اولین مرکزی باشیم که در کشور راه اندازی می کنیم. پهلوانیان با اشاره به نزدیکی انتخابات بیان داشت با همکاری وهمراهی استانداری ومعاونت سیاسی این حوزه آمادگی اطلاع رسانی وتهیج مردم به حضور درانتخابات هستیم هرچند این کار از الان نیز شروع شده . وی با اشاره به شعار همدلی وهمزبانی در دولت گفت : صداوسیما بعنوان یک رسانه آمادگی خود را در همه زمینه های مختلف برای انعکاس خدمات دولت ومجموعه استانداری دراستان اعلام می دارد.

میرمحمدی استادار یزد نیز با تشکر از زحمات مدیریت وکارکنان صداوسیما گفت:ما صداوسیما را جز دستگاه های مهم وپشتیبان  کننده در امور فرهنگی وتبلیغاتی می دانیم. وی بیان داشت چون صداوسیما انعکاس دهنده زشتی ها وزیبایی های جامعه است ومهمترین ارگان در فرهنگ سازی است که این مستلزم تامین منابع مای وصرف هزینه است وما امیدواریم بتوانیم در این راه همراه صداوسیما باشیم. وی با اشاره به انتخابات درپیش رو گفت:در انتخابات باید فرهنگ سازی شود تا یک حماسه بزرگ رقم بخورد واین هم افزایی وحضور گسترده مردم را می طلبد که نقش مهم صداوسیما در این امر نشان می دهدتا با تولید برنامه های جذاب وگزارش های تهیج کننده حضور پرشور مردم را در دوانتخابات بزرگ به جهانیان نشان دهد .

میرمحمدی از انعکاس  عزاداریهای مردم یزد وپوشش مناسب آن در شبکه استانی وملی تقدیر وتشکرکرد آن را نشانه مدیریت عالی وتلاش کارکنان رسانه استانی دانست که توانستند دارالعباده را در کشور نمایان کنند. در این دیدار طالبی معاون سیاسی امنیتی استانداری نیز حضور داشت .


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

پروانه انتشار

پایگاه خبری
به موجب ماده 13 قانون مطبوعات

مصوب 1364/12/28مجلس شورای اسلامی
پروانه انتشار پایگاه خبری "یزدفردا "

در زمینه " اقتصادی،سیاسی"

به زبان "فارسی"

به شماره

ثبت "76093"

صادر گردید .

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

محتویات این صفحه را به زبان  مورد نظر خود ترجمه کنید

This page is translated into your language 

 



  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارش ها ومسنندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا