استاندار یزد با درخواست بازنشستگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی موافقت کرد.

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "" عباسعلی رضایی" در پی موافقت استاندار با درخواست بازنشستگی اش، طی نامه ای از شخصیتها؛ مدیران و همکاران خود در استانداری و اقشار مختلف مردم تشکر و طلب حلالیت کرده است.
متن کامل این نامه بدین شرح است:


"مدیران ارجمند
همكاران گرامی و بزرگوار
سلام علیکم
فرصت طلايي خدمت، فصل هميشه بهار بندگي خداوند سبحان و جلوه گاه هنر انسان در خدمت به خلق خداست كه چون رنگ خلوص و بي رنگي به خود بگيرد، مي توان از آن به عنوان شيوه اي از عبوديت و راهي براي رسيدن به گنجينه فضيلت ياد كرد.
خداوند منان را شاکرم که بر من منّت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پرمحبت شما سپری کنم. به یقین ادعا می کنم که در طول این مدت، بهره های فراوانی از آموزه های انسانی، اخلاقی، علمی و فنی شما مدیران توانمند و همکاران پرتلاش و اندیشمند نصیب اینجانب شد و با همدلي و عنایت شما فرهيختگان و خوبان اتفاقات بديع و مباركی رقم خورد.
ضمن عرض سپاس و قدردانی از الطاف شما دوستان و همکاران ، عنايات بي دريغتان را ارج نهاده و برخود فرض و لازم مي دانم از حمايت و بذل محبت ائمه محترم جمعه استان به ویژه امام جمعه فقید دیارمان؛مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدعلی صدوقی(رضوان الله تعالي عليه) و حضرت آیت الله ناصری؛ نماینده معزز ولی فقیه در استان ، حضرت آیت الله وافی؛ نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، استانداران اسبق و سابق و جناب آقای مهندس میرمحمدی؛ استاندار محترم، نمایندگان محترم مردم استان در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی به ویژه مرحوم حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده (رضوان الله تعالي عليه) ، معاونان، مشاوران و مدیران محترم استانداری، فرمانداران، بخشداران و شهرداران محترم، مدیران محترم دستگاه های اجرایی استان، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، دهیاران، كاركنان خدوم و متعهد استانداري و مدیران با همت و همكاران زحمتكش حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی(اداره کل اداری و مالی ، دفتر فناوری اطلاعات و دفتر منابع انسانی و تحول اداری، دفتر آموزش و پژوهش) و همچنین اقشار مختلف به ویژه روحانیان معزز و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، دانشگاهیان، فرهنگیان و نخبگان، بسیجیان و نيروهاي جان بركف نظامي ،انتظامي و امنيتي ، مدیران محترم پارک علم و فناوری، مراکز رشد و شرکتهای دانش بنیان و دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی تشكر و قدرداني و از همه اين عزيزان، طلب حلاليت نمايم.
آرزومند توفيق روز افزونتان در لحظه لحظه زندگي، به ويژه عرصه خدمت به خلق خدا مي باشم. همواره در سايه سار الطاف خاصه حضرت ولي عصر(عجل الله تعالي فرجه الشريف) مويد و پيروز باشيد.
استدعا دارم اينجانب را از دعاي خير خود محروم نفرمائيد."

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا