سعید فتحی سرپرست یزد فردا طبس / مهم‌ترین درخواست عمومی هیئت‌ها و کارشناسان ورزشی از نماینده مردم طبس تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی زغال‌سنگ در این شهرستان است. 
محمدعلی عبدالله‌زاده در این دیدار، سال 94 را سالی پربار برای ورزش شهرستان دانست و اظهار داشت: در سطح شهرستان برای خدمت به جامعه شهری و روستایی طبس، مبلغ 5 هزار میلیون ریال اعتبار از محل ماده 180 و 2 درصد فروش زغال‌سنگ و معادن سطح شهرستان طبس اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: برای اختصاص فضای ورزشی مناسب برای بانوان پیگیری لازم صورت خواهد پذیرفت، چراکه یکی از مهم‌ترین نیازهای امروز شهرستان طبس بوده و قول همکاری از سوی اینجانب داده می‌شود.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی ورزش و تحرک را جزء لاینفک از زندگی اجتماعی جامعه امروزی قلمداد کرد و گفت: در چند سال گذشته براساس شعار انتخاباتی که بر سه محور سلامت، آموزش و بهداشت تعیین کرده بودم، اقدامات خوبی در زمینه‌های بهداشتی و سلامت مردم برای سیاست‌های نظام در سطح شهرستان انجام شده که ثمره آن در بین مردم ملموس و واضح است.

عبدالله‌زاده ادامه داد: در حوزه ورزش نیز براساس پیگیری که صورت گرفته و با وجود مشکلات مالی که در حال حاضر وجود دارد، اعتبارات بخش‌های مختلف ورزش دیده شده که نیازمند پیگیری و تصویب در شورای برنامه‌ریزی استان است.

در ابتدای این دیدار ایرج توتونچی سرپرست اداره ورزش و جوانان گزارش مختصری از اعتبارات اختصاص یافته به اداره ورزش و مجموعه فعالیت‌های ورزشی انجام شده، ارائه کرد و پس از آن مسئولان، دبیران و نایب رؤسای هیئت‌های ورزشی به مشکلات مربوط به حوزه فعالیت هیئت تحت پوشش و کمبودهایی که از نظر زیر ساخت‌ها و اعتبارات در هیئت‌های ورزشی وجود دارد اشاراتی داشتند.

علاوه بر اختصاص اعتبارات قید شده فوق که در برنامه اعتبارات ویژه ورزش شهرستان برای سال 94 دیده شده، پیشنهاد پیگیری جدی تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی زغال‌سنگ به عنوان مهم‌ترین خواست عمومی هیئت‌های ورزشی و کارشناسان حاضر در جلسه جهت برون‌رفت از وضعیت موجود را می‌توان مهم‌ترین و اصلی‌ترین خروجی این جلسه قلمداد کرد که مورد توجه نماینده مردم در مجلس قرار گرفت و مقرر شد با پیگیری و ورود جدی محمدعلی عبدالله زاده، نخستین جلسه برای بررسی شرایط و وضعیت تأسیس این باشگاه با حضور مسئولان شهرستان و مدیریت شرکت زغال‌سنگ در اسرع وقت برگزار شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا