مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت : تا هفتمین روز فعالیت ستاد های اسکان وزارت آموزش و پرورش ، افزون بر 606 هزار خانوار پذیرش شده اند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، " فرشید سیّاری" ، در حاشیه بازدید از ستاد اسکان مسافران نوروزی فرهنگیان استان یزد اظهار داشت : ستادهای آموزش و پرورش در سراسر کشور آمادگی کامل را برای خدمت رسانی به مردم دارد و تا هفتمین روز ایام نوروز 93 ، تعداد 606 هزار و 651 خانوار در ستادهای  نوروزی آموزش و پروش اسکان یافته اند .

وی ادامه داد : این تعداد در قالب افزون بر 3 میلیون نفر و 7 میلیون نفر روز بوده که این تعداد  در مدارس و اقامتگاه های نوروزی وزارت آموزش و پرورش پذیرش شده اند .

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت : فعالیت ستادهای اسکان فرهنگیان در استان یزد قابل تقدیر است و تا کنون با بررسی های انجام شده ، استان یزد مقام پنجم کشور را دارد .

سیّاری افزود : کسب این رتبه با توجه به برخورداری استان های  بزرگ دیگر کشور ، قابل توجه است و نشان از تلاش شبانه روزی مجموعه  مدیریت آموزش و پروش استان یزد دارد .

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بیمه حوادث شناور ، گفت : این بیمه برای تمام میهمانان نوروزی لحاظ شده تا در صورت بروز حوادث احتمالی و غیرمترقبه به مدد آنها برسد که خوشبختانه تا کنون هیچ موردی گزارش نشده است .

  

***

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا