نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۶ ابان ۱۳۹۲.بزرگترین کدوتنبل جهان/لوکس ترین قایق دنیا/عجیب ترین مدل حلقه ای که دیده اید!/جالب ترین پرینتر دنیا/کبوترهای قاچاقچی/فرود یک کوسه بر روی سقف یک خانه/ پل پیچی بروزیو در سوئیس

 

بزرگترین کدوتنبل جهان

 


بزرگترین کدوتنبل جهان
بزرگترین کدوتنبل و هندوانه جهان در جشنواره محصولات کشاورزی در باغ کشاورزی نیویورک به نمایش گذاشته شدند. بزرگترین کدوتنبل به نمایش درآمده در این باغچه که توسط «تیم ماتیون» و «سوزان ماتیون» در شهر «ناپا» واقع در شمال سانفرانسیسکو پرورش یافته با وزن 922 کیلوگرم رکورد قبلی را شکست. در این باغ همچنین چهار کدوتنبل عظیم‌الجثه دیگر به نمایش گذاشته شده‌اند. همچنین بزرگترین هندوانه جهان به وزن 159 کیلوگرم که در «نوا اسکایتا»ی کانادا پرورش یافته در این جشنواره به معرض دید عموم گذاشته شد.
بیشتر...

رویایی ترین و لوکس ترین قایق دنیا

 


رویایی ترین و لوکس ترین قایق دنیا
طراحان ایتالیایی اقدام به طراحی یک قایق لوکس به نام Picchio کرده اند. این قایق رویایی دارای کف چوبی، سرسرای بزرگ، همراه با مبلمان لوکس و اتاق خواب شیشه ای است. این قایق 21 متری، فراتر از یک قایق معمولی برای گذراندن تعطیلات است. از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به اتاق خواب های شیشه ای کف پوش های زیبایی اشاره کرد که بر روی آب معلق هستند. این قایق شامل موج شکن های بلند، سنگرهای محافظ خورشید و اتاق بازی کودکان است.
بیشتر...

عجیب ترین مدل حلقه ای که دیده اید!

 


عجیب ترین مدل حلقه ای که دیده اید!
بیشتر...

پگاه آهنگرانی بازداشت شد

 


پگاه آهنگرانی بازداشت شد
پگاه آهنگرانی بازیگر سینما شب گذشته بازداشت شد. منیژه حکمت مادر این بازیگر در صفحه شخصی خود این خبر را بدون ذکر دلایل آن منتشر کرده است.
بیشتر...

جالب ترین پرینتر دنیا

 


جالب ترین پرینتر دنیا
این وسیله که هدف ساخت آن صرفه جویی در هزینه های جاری است می تواند از خودکارهای قدیمی استفاده بهینه کند."تای جین کیم" دانشجوی طراحی در چین است که چندی پیش برای پایان نامه دانشگاهی خود وسیله ای جالب را اختراع کرد. این وسیله که هدف ساخت آن صرفه جویی در هزینه های جاری است می تواند از خودکارهای قدیمی استفاده بهینه کند. "پرینتر خودکاری" وسیله ای است که دیگر نیازی به کارتریج های گران قیمت ندارد و می تواند با استفاده از یک خودکار موارد درخواستی شما را چاپ کند.

 

جالب ترین پرینتر دنیا

 

این وسیله جوهر خودکارهای قدیمی را استفاده کرده و به کمک آن ها برگه های مختلف را پرینت می گیرد. برای استفاده از این دستگاه که جای بسیار کمی نیز اشغال می کند تنها کافی است تا یک خودکار بیکار را درون آن قرار دهید سپس دستگاه باقی کارها را به صورت اتومات انجام می دهد و پس از تمام شدن جوهر خودکار آن را خارج می کند. البته مشکل این وسیله آن است که رنگ های مختلفی ندارد و تنها از رنگ پیشنهادی شما می تواند استفاده کند یعنی اگر خودکار قرمز در آن قرار دهید تمام مدارک قرمز پرینت خواهد شد.
بیشتر...

کبوترهای قاچاقچی

 


کبوترهای قاچاقچی
قاچاقچیان از راه های مختلف برای جا به جا کردن اجناس استفاده می کنند آن ها گاهی اوقات ایده های جالبی دارند که حتی پلیس ها را نیز به چالش می کشد اما بالاخره دستگیر خواهند شد و این راه ها همیشه جواب نمی دهد. "دوک رایلی" یک هنرمند نقاش است که شاید معروف نباشد اما به تازگی دست به کاری بسیار جالب زده و خود را قاچاقچی خلاقی نشان داده است. البته این نکته را نیز باید بدانید که این قاچاقچی روش خود را خیلی سریع در اختیار سیستم های امنیتی قرار داده است. این هنرمند تا به حال 50 کبوتر را آموزش داده است و قصد دارد به کمک آن ها سیگار برگ از کوبا به آمریکا قاچاق کند. تمام کبوترها مسیر رفت و برگشت را به خوبی بلد هستند و حتی واسط های قاچاق را نیز به خوبی می شناسند.

 

کبوترهای قاچاقچی
"رایلی" روش خودش را راحت ترین راه قاچاق می داند. وی در یکی از عملیات های خود ریسک از دست دادن کبوترها را به جان خرید و همه آن ها را راهی کوبا کرد که از این میان 12 کبوتر هرگز بازنگشتند و 20 عدد آن ها نیز در مسیر کشته یا شکار شدند اما مابقی به همراه محموله سیگار برگ به پشت بام خانه او بازگشتند.
بیشتر...

فرود یک کوسه بر روی سقف یک خانه

 


فرود یک کوسه بر روی سقف یک خانه
بیشتر...

نخستین پمپ بنزین های ایران

 


نخستین پمپ بنزین های ایران

قدیمی ترین تصویر از تنها پمپ بنزین ثبت شده در فهرست آثار ملی (پمپ بنزین ری)

 


 
قدیمی ترین پمپ بنزین ایران 1306  خورشیدی
قدیمی ترین پمپ بنزین ایران 1306  خورشیدی
بیشتر...

زن و شوهری که ادعا می کنند حضرت مسیح و مریم مجدلیه هستند!!

 


زن و شوهری که ادعا می کنند حضرت مسیح و مریم مجدلیه هستند!!
زن و شوهر استرالیایی که ادعا می کنند حضرت عیسی و مریم مجدلیه هستند.آلان جان میلر می گوید: اسم من عیسی است و کاملا جدی هستم. ما حدودا 2000 سال قبل برای اولین بار به زمین آمدیم. میلر متخصص پیشین آی تی در استرالیا ادعا می کند که عیسی مسیح در جسم او حلول کرده، درحالیکه شریک زندگی اش می گوید که او هم مریم مجدلیه است. او ادامه
می دهد: من خاطرات واضحی از مصلوب ساختن دارم، اما این خاطرات آنقدر که برای افراد دیگر مثل مریم آزاردهنده و دلخراش است برای من نیست. او ازهمسر سابقشش دو فرزند دارد و خودش می گوید از وقتی شروع کرد به یاد آوری جزئیات تسخیر جسمش همسر اولش با او مشکل پیدا کرد. او می گوید که انجام دادن معجزات را نیز به یاد دارد. این دو نفر یک جنبش مذهبی به نام «حقیقت الهی» را راه اندازی کرده و ادعا می کنند سمینارهایی با تعداد 150 نفر برگزار می کنند.
بیشتر...

 پل پیچی بروزیو در سوئیس

 


 پل پیچی بروزیو در سوئیس

 پل پیچی بروزیو در سوئیس
پل پیچی بروزیو در منطقه گروبوندن سوئیس با شکل خاص و ویژه خود از جاذبه های گردشگری این کشور به حساب می آید.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا