تقدیر از فعالین ستادهای مردمی و فرعی روحانی در شهرستانهای بافق و بهاباد

یزدفردا :رضا زاده خبرنگاریزدفردا :جمعی از اعضای ارشد حزب اعتدال و توسعه استان یزد و ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان یزد جهت دیدار با  فعالین و اعضای ستاد های رئیس جمهور منتخب در شهرستانهای بافق و بهاباد و تقدیر از فعالین ستادهای مردمی و فرعی روحانی در شهرستانهای بافق و بهاباد به این دو شهرستان سفرکردند  .

به گزارش خبرنگار اعزامی یزدفردا به بافق و بهاباد "در این دیدار دکتر محمد دهستانی دبیرحزب اعتدال و توسعه و رییس ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان یزد را مهندس علمدار قائم مقام حزب اعتدال و توسعه و قائم مقام ستاد دکتر روحانی استان و جمعی از دبیران کمیته های مختلف ستاد دکتر روحانی در یزد همراهی می کردند .
دکتردهستانی دبیر حزب اعتدال و توسعه استان یزد  هدف از این سفر را قدردانی و تشکر از فعالین ستادهای مردمی و فرعی دکتر روحانی در شهرستانهای بافق و بهاباد عنوان کرد و افزود : شهرستان بافق و بهاباد با داشتن زنان و مردان غیرتمند و پر تلاش به معنای واقع کلمه ، شهرهای قنات و قنوت و قناعت است و خدمات بسیاری توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی در این مناطق انجام شده است اما مشکلات زیادی هم وجود دارد و تا ریشه کن شدن کمبودها و مشکلات راه زیادی را باید رفت و  ما بر آن شدیم تا با کمک مردم منطقه و فعالین ستاد های رییس جمهور منتخب مشکلات این شهرستانها را شناسایی و به کمیته های فعال شده توسط ریاست محترم جمهوری منتخب  انعکاس دهیم  .

وی در جمع مردم و فعالین ستادها ی دکتر روحانی در بافق وبهاباد اظهار داشت :تشکیل کارگروه هایی به منظور استعداد یابی ، بررسی نقاط ضعف و قوت محل زندگی واعلام پتانسیل های مناطق مختلف را بسیار حائز اهمیت است .

وی  این امر را به عنوان یک وظیفه ملی و مذهبی  هر ایرانی دانست  و افزود : اعضای ستاد دکتر حسن روحانی در شرایطی بسیار سخت وبدون هیچ چشم داشتی  قدم به عرصه انتخابات و تبلیغات برای معرفی رییس جمهورمنتخب گذاشتند و با اعتقاد قلبی به اصلح بودن دکتر روحانی وتوانمندی های ایشان و برنامه هایشان  که تنها دارایی اعضای ستاد بود امور محوله در آن برهه از زمان را به خوبی انجام دادند و نمره قبولی را از مردم گرفتند .
دکتردهستانی در ادامه ضمن تشکر و تقدیر از تمام کسانی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و انتخابات را یک تکلیف دانسته و شرکت کردند، اظهار داشت : آغاز انتخابات این دوره با فرازو نشیب های زیادی  همراه بود که حضور  آیت ا... هاشمی رفسنجانیدر عرصه  انتخابات نشان از اهمیت این انتخابات داشت .
دبیرحزب اعتدال و توسعه و ریییس ستاد دکتر روحانی در یزد  افزود:  حضور شخص آیت الله  هاشمی رفسنجانی در عرصه انتخابات ، باعث ایجاد انگیزه و بیدارکردن آراء خفته  در جامعه شد و نهایتا با سکوت خود در برابر تصمیم شورای نگهبان قدمی بسیار بزرگ در راستای قانون مداری و حضور حداکثری مردم  در انتخابات 92 برداشت و استارت حرکتی بود که نتیجه آن حضور حد اکثری در انتخابات بود.
رئیس ستاد مرکزی دکترروحانی در استان یزد رأی را بیان تفکر و شرکت در انتخابات را حمایت از تفکر خود دانست وافزود : تشکیلات گفتمان اعتدال و توسعه تا کنون هیچ گاه به دنبال برد و باخت نبوده بلکه فقط به در جهت حفظ اتحاد و همبستگی حرکت کرده است و در این راستا در انتخابات از دکتر حسن روحانی حمایت کرد.
در انتخابات 92 با رهبری و مدیریت مقام معظم رهبری  ملت ایران با درایت و آگاهی کامل حماسه ای با شکوه و عظیم را رقم زدند که دنیا را مات و مبهوت کرد .

وی اقبال عمومی و اعتماد مردم به دکتر روحانی را ستودنی دانست و اظهار داشت :در برخی از روستاهای استان براساس  آمارهای تفکیکی مردم   100درصد به دکتر روحانی رأی موافق داده بودند و این امر باعث شد تا در استان یزد دکتر روحانی رئیس جمهور منتخب رأی اول  را به خود اختصاص دهد  .
دهستانی خاطرنشان کرد : ستادهای دکترروحانی کم هزینه ترین ستاد درجمع ستادهای فعال انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم  بود و کمبودهای مالی با همت مردان ،زنان و جوانان بزرگی که با اعتقاد راسخ خود به فعالیت پرداختند ،جبران شد و بازگشت امید ، نشاط و شادابی  به جامعه و ملت شریف ایران نتیجه و محصول همدلی فعالین ستادهای دکتر روحانی در کشور بود.
وی درادامه از آیت ا... هاشمی رفسنجانی بابت حضور در عرصه انتخابات  ، سید محمد خاتمی بابت تدوین نامه ای مهم در خصوص انتخابات و دکتر عارف بابت ایثار منطقی ،  علمی و آگاهانه خود که باعث حضور گرم و پرشور مردم شد تشکر و قدر دانی کرد . 
محمد دهستانی ادامه داد :انتخابات به اتمام رسیده ، ولی گفتمان اعتدال همچنان باقی است . وی ازحاضرین در جلسه خواست تا نسبت به تشکیل تشکیلات اعتدال و توسعه   اقدام  و در این قالب اتحاد و همبستگی خود را بیشتر و بهتر حفظ کنند.
دکتر محمد دهستانی در جمع فعالین ستاد های شهرستان بهاباد نیز ضمن تشکر و قدردانی بابت تلاش های صورت گرفته در زمان انتخابات اظهارداشت : در انتخابات اخیر تقریبا خیلی ها  حاضر به حمایت از ما نشدند و متأسفانه افراد زیادی با بیان یک سری از نظرات شخصی اقدام به منصرف کردن اعضای ستاد مرکزی دکتر روحانی نیز می کردند که به لطف خدا نه تنها موفق نشدند بلکه فعالین را مصمم تر نیز کردند و دیدیم که تا پایان همه فعالین در کل استان تلاش نمودند و مزد همت خود را با اعتماد مردم به دکتر روحانی گرفتند .
دهستانی  وجود افراد فرصت طلب  و بی تعهد  را بزرگترین عامل عدم پیشرفت وداشتن ضعف های استان یزد عنوان کرد و آنان را مثال دامادانی حجله نشین دانست تا شب دامادی غایبند.

دکتر محمد دهستانی در ادامه خاطرنشان کرد :افتخار امروز مدیون حضور مردم بزرگواری است که ولی نعمت ما هستند  و هیچ کس اجازه ندارد خود را از این سرمایه های انسانی بالاتر بداند و همه موظفیم که خدمتگذار بی چون چرای همین مردم باشیم  و هرگز حاضر نیستیم ،عرق جبین مردان و زنان پرتلاش  و محروم این اجتماع را با تمام ثروت های افراد متمول معاوضه نماییم و اینان انصافا ولی نعمت و مالک این انقلاب و نظام هستند .

وی در پایان تاکید کرد : مفتخر به خدمتگزاری خالصانه بدون دید برتری جویانه و سهم خواهانه  این ملت باشیم و در راه خدمتگزاری به مردم با تمام وجود تلاش خواهیم کرد .

در این سفر جمعی از اعضای ارشد حزب اعتدال و توسعه استان یزد و ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان یزد در دیدارهای جداگانه با فعالین ستاد های انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان بافق و بهاباد، مسئولین ستاد های دکتر روحانی در این شهرستان ها و نمایندگان آنها ضمن ارائه روند شکل گیری ستاد های دکتر روحانی در این شهرستانها  و همچنین اقبال عمومی مردم در حمایت از ایشان در مناطق مختلف شهرستان  به تحلیل وضعیت موجود در این شهرستان ها و همچنین نقاط قوت و ضعف های این مناطق پرداختند و خواستار توجه جدی دولت اعتدال محور دکتر روحانی در برطرف نمودن مشکلات قشر آسیب پذیر و همچنین رفع مشکلات عدیده در این دو شهرستان شدند

 در این دیدار ها از فعالین ستادهای مردمی و فرعی دکتر روحانی در شهرستانهای بافق و بهاباد تجلیل شد

در حاشیه این سفر اعضای ارشد حزب اعتدال و توسعه استان یزد و ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان یزد با حضور در آستانه مقدسه امامزاده عبدالله بافق و زیارت این امامزاده واجب التعظیم  به شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهرستان بافق و همچنین بزرگوارانی که در این امامزاده مدفون هستند ادای احترام کرده و یاد و خاظره آنان را گرامی داشتند

گفتنی است اعضای ارشد حزب اعتدال و توسعه استان یزد و ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان یزد در حاشیه سفر خود به بهاباد در دفتر امام جمعه این شهرستان حضور یافته و ضمن دیدار با ایشان مراتب قدر دانی ستاد مرکزی دکتر روحانی  از حضور گسترده مردم ولایی وشریف شهرستان بهاباد را در انتخابات ریاست جمهوری را ابلاغ کردند.



 
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا