يزد فردا- انتخاباتي : گفته مي شود تا كنون تيم اصولگراي دولت سابق در يزد سكوت اختيار كرده و چهره هاي كليدي آن همچون مهران فاطمي و محسن ابوترابي از حضور در مراسمات كليدي اصولگرايان خودداري كرده اند.

يزد فردا- انتخاباتي : گفته مي شود تا كنون تيم اصولگراي دولت سابق يزد سكوت اختيار كرده و چهره هاي كليدي آن همچون مهران فاطمي و محسن ابوترابي از حضور در مراسمات كليدي اصولگرايان خودداري كرده اند.

هرچند اين تيم سعي نموده حضور انتقادي خود نسبت به دولت روحاني و همچنين شوراي اسلامي شهر يزد را حفظ و حتي پررنگ كند و هرروزه شاهد مطالب انتقادي مهران فاطمي در شبكه هاي مجازي تلگرام و اينستاگرام و توييتر هستيم اما در مراسم ها و تلاش هاي اصولگرايان براي وحدت حضور نداشته اند . 

به عنوان مثال در حالي كه هفته بيش همايش جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با حضور رستم قاسمي وزير احمدي نژاد در يزد برگزار شد و علي رغم انتخاباتي بودن مراسم چهره هايي همچون حجت الاسلام مدرسي امام جمعه محمد آباد و حجت الاسلام حسيني كوهستاني مديركل تبليغات اسلامي در آن حضور داشتند خبري از چهره هاي كليدي دولت قبل  نبود . 

به نظر مي رسد اين طيف از اصولگرايان كه نظرشان به احمدي نژاد نزديك تر است ، در برهه ي فعلي به خصوص با تحركات اطرافيان احمدي نژاد نظير بقايي سعي نموده اند سكوت اختيار كرده و به حركت چراغ خاموش خود ادامه دهند تا در صورت تاييد صلاحيت موضع شفاف تري اختيار و همراه شوند و در صورت عدم تاييد به انحراف متهم نشود 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا