مديركل دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد در نشست ستاد انتخابات استان گفت: وزارت كشور بر برگزاري انتخاباتي سالم، قانوني، با امنيت كامل و با مشاركت و حضور حداكثري مردم تأكيد دارد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، سومین نشست ستاد انتخابات استان دوشنبه شب 11 بهمن ماه با حضور استاندار يزد، معاونان استاندار، مديركل دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري، فرمانداران و اعضاي ستاد انتخابات استان در سالن زنده ياد حميديا استانداري برگزار شد .
مديركل دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد در اين نشست ضمن تبريك ايام الله دهۀ مبارك فجر با اشاره به برگزاري اولين نشست مديران كل دفاتر استاندار و روابط عمومي استانداري هاي سراسر كشور با وزير كشور گفت: در اين نشست وزير محترم كشور بر برگزاري انتخاباتي سالم و قانوني با حفظ بي‌طرفي كامل و پرهيز از هر گونه دخالتي تأكيد كرد.
«عباس حيدري» ادامه داد: تأكيد مقام معظم رهبري، رئيس جمهوري و وزارت كشور بر افزايش  مشاركت مردم در انتخابات است و برگزاري انتخاباتي باشكوه مي تواند موجب انسجام ملّي در داخل كشور بين گروهها و مردم شود و در تقويت نقش منطقه اي جمهوري اسلامي ايران نيز مؤثر باشد.
وي به ابلاغيۀ 19 ماده اي وزارت كشور در رابطه با بهبود حوزه اطلاع رساني دولت يازدهم اشاره كرد و افزود: علي رغم فضاي نامناسبي كه برخي از افراد مُغرض در شبکه های مجازی ايجاد و اين شائبه را مطرح كردند كه اين ابلاغيه سياسي و انتخاباتي است اما در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اينكه دولت اقدامات و فعاليتهاي خود را به مردم اطلاع دهد؛ اين ابلاغيه همچنان مورد تأكيد و لازم است فرمانداران از تمام پتانسيل ها و ظرفيتها براي اطلاع رساني مناسب به مردم به ويژه در ايام الله دهه فجر استفاده كنند.
حيدري در بخش ديگري از سخنان خود خواستار حضور فرمانداران و بخشداران در بين مردم و ارائه پاسخ به سؤالات و ابهامات آنها شد و گفت: لازم است شرايط سختي كه دولت تدبير و اميد در آن شرايط مسئوليت اجرايي كشور را به دست گرفت براي مردم تبيين شود و به آنها گفته شود علي رغم محدوديت ها و تنگناهاي مالي دولت، اكنون چه خدماتي به مردم ارائه شده و دولت يازدهم چه دستاوردهايي در حوزه اقتصاد مقاومتي و ساير حوزه ها داشته است.
مديركل دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري در پايان سخنان خود همچنين بر تأكيد وزارت كشور براي گراميداشت عيد نوروز به عنوان يك مناسبت ملّي و عيد باستاني اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است در اين رابطه خدمات شايسته اي به مردم و مهمانان نوروزي داده شود.
گفتني است در ابتداي اين نشست هر يك از فرمانداران گزارشي از اقدامات انجام شده در شهرستانهاي تحت مديريت خود براي ايام الله دهه فجر را ارائه كردند و در رابطه با فراهم شدن زمينه هاي لازم براي حضور حداكثري مردم در انتخابات سال آینده با اعضاي ستاد انتخابات استان هم انديشي شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا