آئین تودیع و معارفه فرماندار طبس با حضور نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استاندار، ائمه جمعه شهرستان، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری یزد و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

طبس- سرپرستی یزدفردا: آئین تودیع و معارفه فرماندار طبس با حضور نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی،  معاون سیاسی استاندار، ائمه جمعه شهرستان، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری یزد و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

امام جمعه طبس نیز ضمن تشكر از مديريت ارشد استان یزد در انتصاب مدير بومي براي فرمانداري طبس گفت: "آقای طالبيان مقدم" داراي مولفه خوب در مديريت فرمانداري می باشد و چون وي از ابتدا در مجموعه وزارت كشور و در سمت هاي مختلف فرمانداري بوده است و نيرویي از جمع همين مردم می باشد در خدمت بي منت به مردم موفق خواهد بود.

"حجت الاسلام مهاجریان" مساله مهم استان و شهرستان طبس را آب دانست و گفت: امیدواریم از آبي كه به استان يزد منتقل مي شود، در آن سهم طبس هم ديده شود.

وی بر دوبانده شدن راه يزد- طبس و تسريع در ابلاغ حكم معاونت فرمانداري طبس تاکید کرد.

"دکتر عبداله زاده" در مراسم معارفه "احمد طالبیان مقدم" بعنوان فرماندار جدید شهرستان طبس گفت: امروز بحث بر سر تفكرات سياسي نيست و مردم فقط از مسئولان توقع خدمت و تلاش دارند که البته خدمت به مردم با پرهيز از حاشيه ها، مطلبي است كه در مديران طبس دیده می شود.

نماینده مردم طبس از تلاش مديران استان یزد برای پیشرفت شهرستان طبس و رفع موانع ترقی منطقه تشكر كرد و افزود: شهرستان طبس با چهره اي ولايي و حضوري حداكثري در عرصه هاي انقلاب، همواره پايبندي خود را به نظام اسلامی نشان داده است و از ظرفيتهاي بالايي نیز برخوردار است، اما هنوز نتوانسته ايم از آنها به نحو مطلوب استفاده كنيم و انصافأ در اين شهرستان از لحاظ اشتغال كم كاري شده است.

"محمدعلی عبداله زاده" با تاكيد بر پرهيز از اختلاف بين مسئولان بنا بر منويات مقام معظم رهبري بر تدبير در امور سفارش كرد و افزود: با مديريت دقيق و صحيح و برنامه ريزي شده خواهیم توانست در فضای همدلی و وحدت رویه شهرمان را برای مردم ایده آل سازیم.

فرماندار سابق طبس نیز در این مراسم گفت: مديريت هاي من گونه و بدور از ما بودن در لابلاي كوچه هاي اين شهر و كشور موجب زير سوال بردن حاكميت امام و انقلاب اسلامي شده است.

"عزیز بهزادی" تصریح کرد: مديريت در بحران شايسته ترين شيوه مديريت كشور خواهد بود و اين مقدور نخواهد شد مگر با پرهيز از صندلي نشيني و ورود در عرصه اجتماع و در كنار مردم كه سرچشمه خدمت به مردم است.

وي از مردم شهرستان طبس براي هر قصوري حلاليت خواست و مردم این شهرستان را نجیب و صبور و دوست داشتنی برشمرد.

فرماندار جدید شهرستان طبس هم امروز در جلسه معارفه خود گفت: در شرایطی این مسئولیت به بنده واگذار شده است كه امیدوارم بتوانم از سنگینی بار این مسئولیت به سلامت خارج شوم و در پایان خدمت باری بر دوش اینجانب باقی نمانده باشد .

"احمد طالبیان مقدم" افزود: امیدوارم با وحدت و همدلی حاکم بر شهرستان و توجه ویژه مدیران ارشد استان یزد به طبس در جهت منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت قدم برداریم و طبس كه پتانسیل های زیادی دارد به جایگاه اصلی خود كه توسعه و شكوفایی است برسد.

گفتنی است، "احمد طالبیان مقدم" که پس از "عزیز بهزادی" فرماندار سابق طبس از 15 مردادماه 91 در جایگاه سرپرست فرمانداری طبس قرار دارد، پیش از این حدود 7 سال بخشدار مرکزی طبس بوده و قریب به 23 سال سابقه فعالیت در فرمانداری را در کارنامه کاری خود دارد.

سخنان معاون سیاسی، امنیتی استاندار یزد در گزارشی تکمیلی ارسال خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا