رئيس جديد هيئت فوتبال استان گفت : در هيئت فوتبال استان تمام تلاش خود را براي ارتقاء و رساندن فوتبال به جايگاه واقعي خود انجام خواهم داد.

دكتر محمد حسين رسولزادگان پس از كسب 16 رآي در مجمع انتخاباتي هيئت فوتبال استان گفت : فوتبال از دير باز در استان مورد توجه بوده و بازيكنان خوب و مستعدي نيز پرورش يافته اند.

وي افزود : دردهه 60 و 70 فوتبال استان در كشور مطرح بوده و تيم هاي قدرتمندي نيز داشته كه امروز نيز بايد با برنامه ريزي و تلاش به جايگاه واقعي و در خور شان مردم دارالعباده يزد برسيم.

رئيس جديد هيئت فوتبال استان با اشاره به اينكه در گذشته نيز كارهاي ارزشمندي صورت گرفته و ما نيز اين مسير را ادامه خواهيم داد گقت : يكي از فعاليت هاي هيئت فوتبال در گذشته پياده كردن طرح آسيا ويژن در استان و توجه به فوتبال پايه است كه ما نيز ادامه دهنده اين كار خواهيم بود چرا كه فوتباليست هاي نونهال و نوجوان مي توانند آينده فوتبال استان را بسازند.

وي در پايان ابراز اميدواري كر تا با تلاش ، همدلي و برنامه ريزي شاهد رشد و شكوفايي فوتبال و فوتباليست هاي استان باشيم.

لازم بذكر است دكتر محمدحسين رسولزادگان يكي از پيشكسوتان رشته فوتبال سابقه بازي در تيم هاي منتخب نوجوانان ، جوانان ، پيشكسوتان ، منتخب دانشگاه هاي كشور و تيم منتخب استان يزد را در كارنامه خود دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا