معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: مردم خیر و نیکوکار استان در رمضان سال جاری بیش از 109 میلیارد و 174 میلیون ریال به محرومین و نیازمندان کمک کردند که این میزان کمکها نسبت به سال گذشته بیش از 530 درصد رشد داشته است.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "محمدرضا غریب نواز" با بیان این مطلب افزود: از این میزان بیش از 2 میلیارد ریال فطریه و 930 میلیون ریال کفاره بوده است.

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار یزد 76 میلیون و 282 هزار ریال به مردم مظلوم فلسطین کمک کردند، اظهار داشت: خیرین یزدی تاکنون بیش از 376 میلیون و 438 هزار ریال نیز برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی  پرداخت نموده اند.

غریب نواز با اشاره به رشد 478 درصدی در اجرای طرح مفتاح الجنه افزود: در قالب این طرح  253 بازدید صورت گرفت که مسئولین استانی در این بازدید ها مبلغ 865 میلیون و 825 هزار ریال به نیازمندان کمک کردند.

شایان ذکر است در رمضان امسال 103 میلیارد و 674 میلیون ریال در طرح اطعام و افطار جمع آوری شد که با توجه به اجرای طرح مسجد محوری در استان این مبلغ رشد قابل توجهی داشته است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا