مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا...الحسین(ع) را تسلیت گفت .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا...الحسین(ع) را تسلیت گفت .

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:"علی آقا افضلی"با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا...الحسین (ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان را تسلیت گفت .

 در متن این پیام امده است:

السلام علیک یا اباعبدا...الحسین(ع)

     سلام بر حضرت اباعبدا..الحسین(ع)، سلام بر اربعین و زائرانش و سلام بر اندوه های دل آنان که به سوغات بر مزار شهدای عشق بردند و به مویه نشستند.

به راستی، حادثه عاشورا دلخراش ترین و غمبارترین حادثه ای است که در طول تاریخ، قلب آزادگان جهان و دوستداران خاندان عصمت و طهارت را جریحه دار ساخته است.

در این سال‌ها علما و اولیای الهی برای زیارت سیدالشهدا(ع) در روز اربعین اهمیت و جایگاه والایی قائل بوده اند و با پای پیاده از نجف اشرف به سوی کربلا رهسپار شده اند، بی‌شک جابر بن عبدالله انصاری، نخستین زائر کربلای معلی در روز اربعین سال 61 هجری است که این سنت حسنه را با وجود حکومت سفاک و خونریز اموی و عباسی پایه گذاری کرد.

اینجانب فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اب عبدا...الحسین (ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم شریف و شهید پرور استان دارالعباده یزد،خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان، تسلیت عرض می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا