خوشبختانه امروزه استفاده از اینترنت و خدمات اینترنتی آنچنان فراگیر شده است که هر کسی درکوتاه‌ترین زمان ممکن، حتی با استفاده از گوشی موبایل می‌تواند خدمات اینترنتی را دریافت و هزینه‌ی آن را هم اینترنتی پرداخت کند و درنهایت نه زمانی هدر داده باشد، نه انرژی و نه هزینه اضافی.
بنابراین برای سفر کردن هم، می‌توان از خدمات اینترنتی از جمله رزرو هتل استفاده و هزینه‌ها را آنلاین پرداخت کرد. 
سامانه‌ی جاباما یکی از معتبرترین سامانه‌های رزرو آنلاین هتل است که امکان دست‌یابی به موثق‌ترین اطلاعات از هتل‌ها و مراکز اقامتی را در سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه برای کاربر فراهم می‌کند و با حذف واسطه‌ها به ارائه‌‌‌ی قیمت‌های مناسب در زمینه‌ی رزرو هتل می‌پردازد. 
 چگونه هزینه‌های سفر را بهتر مدیریت کنیم؟
جاباما با ارائه‌ی لیستی کامل و جامع از هتل‌ها و اقامتگاه‌های سراسر کشور، امکان انتخاب اقامتگاه مناسب را در اختیار مسافر قرار می‌‌دهد. لیست تمامی هتل‌های سراسر کشور به همراه مشخصاتی مانند تصویر هتل، آدرس، امکانات و تمام اطلاعات مورد نیاز برای رزروی آسان و مطمئن بر روی سایت قرار دارد که مسافر می‌تواند از بین بیش از 1000 هتل و اقامتگاه، با توجه به شرایط خود، بهترین انتخاب را انجام دهد.
ویژگی بارز سامانه‌ی‌ جاباما سادگی آن است، به‌طوری‌که مسافر حتی در اولین ورود به سایت بدون هیچ‌گونه سختی و پیچیدگی می‌تواند هتل مورد نظر خود را جست‌و‌جو و رزرو کند. به عنوان مثال شما در این سامانه می‌توانید به لیست تمام هتل‌های تهراندسترسی داشته باشید و هتلی متناسب با شرایط خود را فقط با چند کلیک ساده، رزرو کنید و درگیر تماس تلفنی و مراجعه‌ی حضوری به آژانس مسافرتی نشوید‌.
جاباما، سامانه‌ی رزرو آنلاین هتل ها و اقامتگاه های ایران است، در هر زمان و در هرکجا که باشید به سادگی و در چند دقیقه می‌توانید هتل و اقامتگاه خود را انتخاب و آن را با قیمتی مناسب، رزرو کنید و اقامت‌نامه‌ی خود را در همان لحظه دریافت نمایید.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا