با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان در تابستان، در قالب طرح تابستانی (شوق رویش) اردوی یکروزه جوانان هلال احمر ابرکوه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه اظهار داشت : طرح تابستانی شوق رویش با اهدافی همچون  فعال نمودن كليه امكانات و استفاده حداكثري اعضاي جوانان از امكانات موجود در جريان غني‌سازي اوقات فراغت آنان  ، استفاده از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در مراكز و آشنايي آنان با اهداف و برنامه‌هاي سازمان جوانان و تربيت اعضاء در راستاي اهداف جمعيت هلال احمر ، توجه و تأكيد بر ترويج فرهنگ و تفكر ارزشي در ارائه و انجام فعاليت‌هاي آموزشي، ورزشي، فرهنگي و فوق‌برنامه و .... در شعب جمعیت هلال احمر انجام می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه گفت : در همین راستا اردو یک روزه اعضا جوانان هلال احمر ابرکوه که در این اردو برنامه هایی همچون کارگاه امداد و کمک های اولیه (بازآموزی احیای قلبی و ریوی )، آشنایی با نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر و نقش جوانان در هلال احمر و مباحث کار گروهی و کار تیمی برگزار شد.

اکرمی عنوان کرد : زمان اوقات فراغت تابستان فرصتی بسیار گرانقدر و ارزشمند که می توان برنامه های مختلف آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی و ورزشی را اجرا تا توانمندی جوانان در راه درست و صحیح هدایت شود، در غیر اینصورت می تواند به عنوان یک تهدید نیز محسوب شود.

وی افزود : همچنین مسابقات ورزشی بین اعضای شرکت کننده در اردو برگزار و به اعضا برترجوایزی اهدا گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا