یزدفردا :شنیده ها کنجک نویس یزدفردا حکایت از آن دارد که محمدعلی آزادی معاون سابق فرمانداری یزد که در دولت قبلی بازنشست و در پست مدیر عاملی شرکت توسعه گردشگری استان یزد در دولت قبل و فعلی مشغول به کار بوده است و خبرها از اتمام ماموریت مدیرعاملی ایشان می دهد و قرار است پس از دعوت به کار به عنوان فرماندار ابرکوه منصوب شوند .

یزدفردا :شنیده ها کنجک نویس یزدفردا  حکایت از آن دارد که محمدعلی آزادی معاون سابق فرمانداری یزد که در دولت قبلی بازنشست و در پست مدیر عاملی شرکت توسعه گردشگری استان یزد در دولت قبل و فعلی  مشغول به کار بوده است و خبرها از اتمام ماموریت مدیرعاملی ایشان می دهد و قرار است پس از دعوت به کار به عنوان فرماندار ابرکوه منصوب شوند .

محمد علی آزادی که فوق لیسانس برنامه ریزی شهری دارد و در کارنامه خود  معلمی آموزش و پرورش  را دارد  و در زمان شهرداری مهندس خورشید نام در شهرداری یزد به عنوان نیروی پاره وقت در شهرداری یزد مشغول به کار شد و پس از ارتقاء سمت مهندس خورشید نام به عنوان معاونت امور عمرانی استانداری و سیاسی امنیتی   وی به عنوان مدیر کل شهر و روستای استانداری یزد مشغول به کار شد .

وی پس از خاتمه کار در مدیرکلی شهر و روستا در زمان فرمانداری عظیمی نیا به  عنوان معاونت فرمانداری یزد  به فرمانداری منتقل و از همانجا به افتخار بازنشستگی نایل آمد .

قرائن حکایت از ان دارد پس از خاتمه کاری وی در سمت  مدیر عاملی شرکت توسعه گردشگری استان یزد قرار است از طرف دولت دعوت به کار شده و به عنوان فرماندار یکی از شهرستانهای استان منصوب شود و فرمانداری ابرکوه در سرلیست این انتصاب قرار دارد.


حکایت همچنان باقی است 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا