یزدفردا"در راستای تکریم مدیران خدوم استان که البته کم هم نیستند یزدفردا با همراهی فرداییان اقدام به انتخاب تعدادی از مدیرانی که نقش موثری در رشد و شکوفایی استان داشته اند نموده و با حضور در محل کار آنان ضمن تقدیر از خدمات آنان و پرسنل تحت امرشان تلاشکرده است تا با یک خدا قوت مردمی برارسیدن هفته دولت را از زاویه ای دیگر به دولتمردان و مردان خدمتگزار تبریک بگوید

یزدفردا"در راستای تکریم مدیران خدوم استان که البته کم هم نیستند یزدفردا با همراهی فرداییان اقدام  به انتخاب تعدادی از مدیرانی که نقش موثری در رشد و شکوفایی استان داشته اند نموده و با حضور در محل کار آنان ضمن تقدیر از خدمات آنان و پرسنل تحت امرشان تلاشکرده است تا با یک خدا قوت مردمی برارسیدن هفته دولت را از زاویه ای دیگر به دولتمردان و مردان خدمتگزار تبریک بگوید .

مهندس مقوم یکی از مدیرانی که همیشه در دسترس بوده و به تمام انتقادات با خوشرویی پاسخ داده و کمتر هفته دولتی بدون پروژه های او و همکارانش رونق داشته است .

البته تقدیر از مهندس مقومتقدیر از تمامی همکاران اوست که به نوعی همیشه همراه و یاور او بوده و در طول سالهای طولانی او را در این سمت همراهی کرده اند .

مهندس مقوم ضمن تشکر از فرداییان به واسطه حضورشان در مخابرات افزود:امروز روز بسیار خوبی است و واقعا وظیفه ماست که خدمت شما برسیم و لی حرکت  شما بسیار ارزشمند بوده و برای من وهمکارانم مهم و دلگرم کننده است . 

وی افزود "حرکت شما قطعا ذهنیت همه را در مورد رسانه وخبرنگار ان را  تغییر می دهد و  بسیار ازشمند است .
مقوم گفت:الحمالله سعی کردیم که از زمانی که امدیم تعامل و همکاری بین ما و نشریات استان وجود داشته باشد برای همین سعی کردیم در مناسبات و موضوعات در خدمت دوستان رسانه ای باشیم و رسانه ها بنیز نقش بسزایی در اطلاع رسانی  عملکرد دولت دارند و در مواقع ضروری هم نیز همراه ما در رفع مشکلات پیش آمده بوده اند و قابل تقدیر است .. وی افزود:به عنوان نمونه زمانی که قرار شد کابل ها تغییر کند و یک روز تلفن ها قطع بود توانستیم با کمک رسانه ها به مردم اطلاع رسانی کنیم .
مدیر مخابرات استان یزد افزود:مجموعه فعالیت های شهری در استان  بسیار مطلوب  و البته طبیعی است که ایراد هم در کار ها هست و همینکه اهمیت و دلسوزی در بین مدیران و مردم شهر وجود دارد و این موجب شده که در کشور هم یزدی ها سرامد باشند و امیدواریم که این نوع تفکر مدیریتی بتواند شهر یزد و کشور ما را به ایده آل ها نزدیک کند .
مهندس مقوم در پایان افزود:ما از هر انتقاد و ایرادی که به مجموعه ما وارد باشد استقبال می کنیم و امیدواریم بتوانیم با جمع بندی این نقد ها مجموعه مخابرات استان را ارتقاع دهیمم

در این دیدار معنوی مدیر روابط عمومی مخابرات استان هم ضمن ارائه آماری از وضعیت رسانه های استان افزود:رسانه های استان پیشرفت قابل ملاحظه ای اشته و این مقق نمی شد مگر با حمایت همه اصحاب قلم که هرکس به سهم ود گوشه ای از کار را انجام داده اند و البته در دنیای مجازی سهم یزدفردا  کاملا محسوس است.

در ادامه شاهنده مدیر مسئول بشارت یزد نیز با اعلام حمایت خود از طرح خودجوش فرداییان ابراز مید واری نمود:بیش از پیش با همدلی و یکرنگی به فکر ساختن آیندهاستان باشیم و قطعا مدیران استان هرکدام به سهم خود تلاش مضاعفی در این زمینه داشته وخواهند داشت.

در پایان فرداییان با اهداء هدیه ای از تلاش مدیر مردمی و پرتلاش مخابرات استان مهندس مقوم وهمکارانشان تشکر کردند .



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا