یزدفردا "در ادامه دیدارهای فرداییان با مدیران استان ظهز دیروز فرداییان میهمان مدیرکل ارشاد اسلامی استان بودند تا ضمن دیدار با آقای علی غیاثی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان یزد و عرض تبریک به مناسبت هفته دولت و  گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان همیشه جاوید دولت رجایی و باهنر رییس جهمور و نخست وزیری که تا تاریخ ،تاریخ است نامشان همیشه به عنوان خدمتگزاران صدیق ایران اسلامی ماندگار خواهد بود،به تمامی خدمتگزارانی که وظیفه خطیر فرهنگ سازی در جامعه را به عهده دارند خدا قوت بگویند .

در این دیدار مدیر کل ارشاد استان یزد ضمن خبر مقدم به تحریریه پایگاه خبری یزدفردا اظهار داشت :باید تشکر کنم از لطف تمامی کسانی که در طول یازده سال گذشته در بروز بودن یزدفردا تلاش کرده اند  و همه دوستانی که در یزد فردا فعالیت کرده و می کنند . در این مدت که از یزد دور بودیم به عنوان یک یزدی هر روز اخبار یزد را از این سایت پیگیری می کردیم .

وی در ادامه افزود:مشی "پایگاه خبری یزدفردا " یک مشی آرام و منطقی است و این خوب است و ما به عنوان یک مرکز اطلاع رسانی  که می شود به اخبار آن اعتماد کرد و مرجع خبری دانست  به آن مراجعه می کردیم .
پایگاه خبری یزدفردا   از سال 84 که البته در زمان افتتاح آن اینجانب در همین پست در یزد مشغول خدمت بودم فعالیت داشته است و  در حال کار است حتی بیرون از یزد هم شناخته شدیده اید و  جای تبریک دارد .
.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه گفت:  بحثی که باید در جامعه جا بیفتد صداقت است .

وی افزود:رسانه ها باید عیوب ادارات و سازمان ها را از روی دلسوزی و با نیت اصلاح البته بدون توهین و تحقیر مطرح کنند باید در سمت مقابل نیز این ظرفیت فراهم  باشد که نقدهای منصفانه  را  بپذیرند .
علی غیاثی گفت:بارها نقدهایی را دیدیم  که واقعا درست بود و به همکارانم گفتم این نقد دوستان درست است و باید اصلاح شود حتی قرار شد قبول کنیم و اعلام کنیم که این نقد درست است و باید خودمان را اصلاح کنیم .

مدیر کل ارشاد استان یزد با اشاره به حرکت جدیدی که دوستان فردایی آغاز کردند گفت:نکته ای که شما آغاز کردید کار درستی است وقتی میگوییم مردم همه افراد را شامل می شود چه افرادی که سمت دارند چه کسانی که سمت دولتی ندارند ،زندگی مثل صحنه یک نمایش است که هر کس نقش خودش را دارد و باید همه افراد جامعه در نقشی که به عهده دارد دقیقا نقش خود را به درستی ایفا کنند .

در ابتدای این جلسه سردبیر یزدفردا ضمن تشکر از مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد که با توجه به شلوغی کارها در هفته دولت پذیرای هیئت تحریریه یزدفردا بودند اظهار داشت :ما برای شروع کار 11 مدیرکل و فرماندار در استان را براساس اطلاعاتی که در پوشش اخبار در سال گذشته داشتیم انتخاب کرده و برای شروع کار قرار براین بود که ابتدا خدمت استاندار ،مدیرکل ارشاد استان ،معاونت امور عمرانی استاندار یزد ،معاونت سیاسی امنیتی استان برسیم و پس از آن با ایراداتی که در کار پیش می آمد  مشکلات را رفع کرده و با فراخوان از فرداییان همیشه همراه و مدیر دیگر رسانه های استان به صورت جمعی خدمت هفت مدیر دیگر برای عرض خا قوت برسیم .

وی افزود:دلایل ما برای این انتخاب ها هم کاملا روشن بود ارشاد اسلامی  به دلیل اینکه  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی رسانه ها  که بیشترین زحمت رسانه ها در طول سال بردوش همکاران ارشاد است وهمچنین   تشکر از حمایت های معنوی ارشاد از رسانه ها که همیشه به عنوان پشتوانه به آن نگاه می کنیم و پس از آن استاندار به عنوان بالاترین مقام دولتی در استان به نمایندگی از تمام دستگاههای دولتی و معاونت امور عمرانی که یکی مهمترین دستگاههای  استان در توسعه و پویایی استان به شمار می آید و نهایتا معاونت سیاسی امنیتی استان که متولی امنیت استان است و کم لطفی آن است که ما امنیت ، مهمترین فاکتور زندگی را دست کم بگیریم .

سردبیر یزدفردا در ادامه افزود:البته در جابجایی اولویت های ما مشغله مسئولین دخیل بودند و به طور مثال جنابعالی دیروز نتوانستیم خدمت برسیم  معاونت امور عمرانی استانداری یزدجناب سید حسینی تا پایان وقت کاری مشغول بازدید از امور عمرانی بودند و امروز هم وفیق حضور پیدا نکردیم و نهایتا اولین محل حضور ما معاونت سیاسی امنیتی استان بود که علی رغم مشغولیت کاری لطف کرده و میزبان ما شدند که جا دارد از همراهی ایشان وجنابعالی مجددا تشکر کنیم .

در پایان سردبیر یزدفردا ضمن اعلام فراخوان یزدفردا در جهت همراهی در دیدار با مدیران استان که تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت حضور فرداییان و یگر رسانه ها در این دیدارها را مایه خرسندی فرداییان دانست .

 

 

سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا