یزدفردا "در شهر دارالعباده و دارالعلم یزد یکی از دبیرستان های شاهد که بیشترین خدمات علمی را فرزندان شاهد ، ایثارگر و جانباز ارائه می داد با حکم قاضی دونیمه شد .

حکایت از آنجا آغاز شد که مدرسه شهید رمضان زاده با 2000 متر مساحت توسط پدر شهید به آموزش وپرورش اهدا شد و با توجه به نیاز مدرسه قرار بر این شد تا با تعدادی ورثه دیگر خانواده محترم رمضان زاده به توافق برسند و ما بقی زمین هم به مدرسه اختصاص یابد .

اما طی این سالها این ماجرا ادامه پیدا کرد و مالکان دیگر زمین از اختصاص زمین خود به مدرسه ناراضی بوده و آموزش و پرورش ومدرسه شاهد نتوانستند مالکان را راضی نمایند و مالکان با حکم دادگاه مدرسه را نیمه کردند و روز 5شنبه  همزمان با حضور نوبخت معاون قدرتمند رییس جمهور در یزد وسط مدرسه را دیوار کشیدند .

این گره تنها با همت کسانی حل خواهد شد که بتوانند مالکان را راضی کرده تا ملک خود را به آموزش و پرورش بفروشند و تحویل آموزش      و پرورش دهند .

البته نمایندگان یزد چه نمایندگان اسبق و چه نماینده فعلی همه تلاش خود را برای حل این معما به کار گرفته و همچنین شهرداران و استانداران وائمه محترم جمعه و نمایندگان ولی فقیه هم  تلاش کردند و تا کنون نتیجه نداده است و فعلا هم مدرسه نیمه و اگر دیر بجنبند فردا به مردم فروخته شده و تا بیایم مالکان جدید را راضی کنیم دیگر مدرسه ای نخواهد ماند .

البته قطعه جدا شده زمین فوتبال مدرسه و محل صبحگاه وهمچنین حیاط مدرسه است که اگر نباشد از مدرسه سالن می ماند و بس و دیگر نمی توان از انجا استفاده آموزشی کرد .

تنها راهکار مدرسه شاهد چسباندن تکه جداشده  مدرسه است که آنهم توسط خیرین و یا مقامات استان که بتوانند راهکاری اجرایی ارائه دهند عملی خواهد شد .

 

سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا