نخستین دوره انتخابات شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور مسئولان تربیت بدنی از 7 دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار يزدفردا؛ دکتر محمدرضا اسلامی در ابتدای این مراسم، اظهار کرد: «نگاه دکتر دادکان به ورزش در دانشگاه، نگاه مدیریتی است و شاهد این ادعا موفقیت‌هایی است که تیم‌های مختلف ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات ورزشی درون کشوری و برون مرزی کسب می‌کنند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با توجه به بودجه اختصاص یافته به ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد که این دانشگاه بتواند قدم‌های خوبی در راستای اعتلای ورزش همگانی گام بردارد.

معاون ارزشیابی و نظارت بر ورزش دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: «واحد یزد، واحد فعال در حوزه ورزش است به ویژه در دو سال اخبر حرکت‌های چشمگیری در ورزش این دانشگاه اتفاق افتاده و این موضوع مرهون تلاش مسئولان ورزش دانشگاهی در استان بویژه مسئول ورزش واحد آقای ستوده است.»

 

دکتر جمشید همتی از تدوین نقشه راه در ورزش کشور و توسعه ورزش همگانی خبر داد و گفت: «ورزش یک امر اجرایی است و نیازمند به نتیجه رسیدن آن این است که یک گروه تخصصی این کار را مورد تقبل قرار داده و از حمایت روسای واحد بهره مند باشند تا ورزش در بین دانشگاهیان جای خود را بیش از گذشته باز کند».

وی برگزاری پیاده‌روی همگانی در سالروز راه‌اندازی دانشگاه در کشور را یک کارنامه درخشان در سابقه دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

با اعلام کاندیداتوری و واجد الشرایط بودن، امید ستوده‌نیا از واحد یزد و سید مهدی احمدپور از واحد تفت 7 رای، جلال فلاح از واحد میبد و سید حسین علوی‌نسب از واحد اشکذر 6 رای و علی زارع از واحد مهریز 5 رای کسب کرد و به عضویت شورا تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی یزد درآمدند. در ادامه رقابت امید ستوده‌نیا با 5 رای به عنوان اولین رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد انتخاب شد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا