فرماندار خاتم با اشاره به روز معلم و ارزش و اهميت پاسداشت اين روز افزود: نيروي انساني كه از آن به عنوان محور توسعه نام برده مي شود محصول فرايند تعليم و تربيت و خروجي سيستم آموزش و كاركرد معلمين است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم؛ محمد زاده رحماني ضمن نواختن "زنگ سپاس معلم"در جمع معلمان و دانش آموزان دبيرستان دخترانه انقلاب اظهار كرد: ما زماني به توسعه و به عبارت بهتر"توسعه پايدار" خواهيم رسيد كه معلمان ما در جايگاه حقيقي خودشان قرار بگيرند.
اين مسئول خاطرنشان ساخت: بر خود لازم مي دانم تا بر حسب وظيفه از اين قشر عظيم و انسان ساز در راستاي تلاش هاي بي شمارشان تقدير و تشكر نمايم.
وي اذعان داشت: در كشورهاي توسعه يافته ابتدا نيروي انساني خود را آسيب شناسي و ساخته اند و و سپس اين نيروي انساني ارزشمند اقدام به ساختن و اداره بخش ها و زير بخش هاي كشاورزي، صنعت، خدمات عمومي و خدمات برتر نمده است.
وي معلمان را انسان ساز جامعه دانست و اظهار داشت: بايد بهترين هاي جامعه به عنوان معلمان انتخاب شوند و بهترين امكانات نيز در دسترس آنها قرار گيرد.
در ادامه همچنين مدير آموزش و پرورش شهرستان خاتم با اشاره به اينكه معلمان امانتداراني هستند كه امانت آنها انسانها هستند اضفه كرد: بايد به معلمين در راستاي هر چه بهتر انجام دادن اين مسئوليت بها داده شود.
حبيب الله كاظمي نسب اظهار كرد: دانش آموزان لوح هاي زريني هستند در دست معلمان كه آنها مي توانند بهترين نقش ها را بر روي آنها حك كنند.
وي با تبريك به مناسبت روز و هفته معلم از فرماندار خاتم به منظور بازديد از وضعيت مدارس شهرستان و رسيدگي به مشكلات آنها تقدير و تشكر كرد.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا