نماینده مردم اردکان در پیامی با گرامیداشت روز معلم، معلمان را معماران فرهیختگی و روشنگری توصیف کرد.

«به نام خداوند دانایی

گذر انسان و جوامع بشری از دوران سخت تاریخ نشان می دهد همیشه عالمانی بوده اند که با ایثار و فداکاری و تحمل سختی های فراوان، اولین شعله های تفکر و دانائی را در وجود انسان ها شعله ور کرده اند.

معلمین را باید از این دست معماران و بنیان گذاران تفکر و فرهیختگی و روشنگری دانست که در راه بیداری وجدان جامعه و جلوگیری از انحرافات؛ نقشی کم نظیر را ایفا می کنند.

انسان هائی که مشعل تعلیم و تربیت را سال هاست برافروخته نگه داشته و با وجود مشکلات و سختی های اجتماعی و معیشتی، همچنان پابرجا و راسخ به حرکت در این مسیر متعالی ادامه می دهند و با پاسداری از فرهنگ، تمدن و دانش جامعه، پشتیبان و سازنده نسل متعهد و متخصص جوانان و نخبگان ایرانی هستند تا در این دوران که علم بشری با رشد و تغییرات شتابان همراه است؛ کشورمان را در قله های دانش سرفراز نگه دارند.

اینجانب که افتخار وابستگی به خانواده بزرگ فرهنگیان را دارم؛ به نمایندگی از مردم شریف و با فرهنگاردکان، ضمن گرامی داشت دوازدهم اردیبهشت، یادبود استاد شهید مطهری و روز تکریم مقام معلم، سپاس و امتنان خود را از زحمات و تلاش های مجموعه معلمان و نیروهای خدوم آموزش و پرورش به ویژه در استان یزد و شهرستان اردکان ابراز می دارم و امیدوارم با همت همه دست اندرکاران امر در دولت و همکاری و همراهی مجلس شورای اسلامی هر روز شاهد کاهش مشکلات و تنگناهای این قشر شریف جامعه باشیم










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا