در راستاي ارتقاي سلامت کارکنان اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد و همچنين کنترل و شناسايي بيماري‌هاي خاموش نظير ديابت و فشارخون، طرح غربالگري سلامت در محل اين اداره کل اجرا گرديد.

به گزارش روابط عمومي، امورفرهنگي و اجتماعي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري يزد طرح غربالگري سلامت با پيشنهاد و برنامه ريزي اداره کل ميراث فرهنگي استان و به منظور اطمينان خاطر از سلامتي کارکنان، تشخيص و پيشگيري از بروز بيماري هاي احتمالي کارکنان و راه هاي درمان آن پيش بيني شده که با همکاري مرکز تحقيقاتي و درماني ديابت استان صورت پذيرفت.

معاون توسعه مديريت اين اداره کل در حاشيه برگزاري اين دوره گفت: سلامت جسم و روان از مهمترين توصيه هاي دين مبين اسلام به افراد مي باشد و همه وظيفه دارند تا نسبت به اين مهم توجه ويژه داشته باشند .

مهندس احمدي افزود: امروزه جامعه کارمندي بايد نسبت به سلامت خود آگاهي کامل را داشته و در جهت پيشگيري از ابتلا به هر نوع بيماري و يا درمان بموقع آن اقدام لازم را صورت دهد تا ضمن داشتن جسم و روحي سالم بتوانند در ساختن جامعه اي سالم و ايراني آباد موثرتر واقع شوند.

اين مقام مسئول اضافه نمود: در راستاي اجراي اولين مرحله از طرح غربالگري سلامت کارکنان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد نتايج آزمايشات انجام شده از سوي مرکز ديابت استان و بمنظور پيگيري هاي بعدي در مراکز درماني و تخصصي به همکاران اين اداره اعلام گرديد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا