حدود 550 نفر از ناظران شورای نگهبان بر شعب اخذ رأی در دومین مرحله دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت دارند.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ نشست توجیهی آموزشی ناظران شورای نگهبان شهرستان بافق با حضور رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان یزد، فرماندار بافق و جمعی از مسئولان و ناظران شورای نگهبان شعب اخذ رای در محل کانون شهید باهنر بافق برگزار شد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان یزد در این نشست با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و قانونمند این انتخابات اندیشیده شده و ناظران شعب اخذ رای در این حوزه ها کار نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند.

حجت الاسلام ناصر محمدی با اشاره به اینکه 193 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه 5 شهرستان از استان یزد در انتخابات فعالیت دارند افزود: در هر شعبه حدود 4 الی 5 نفر و در مجموع حدود 550 ناظر شورای نگهبان کار نظارت را انجام می دهند.

فرماندار بافق نیز در این در اين جلسه از همراهي و همدلي كه بين هيات هاي اجرايي ، نظارت و بازرسي در برگزاري انتخابات 7 اسفند بود ، تقدير كرد و گفت : انتخابات 7 اسفند يك روز باشكوه ، بي نظير و بيادماندني براي شهرستان بافق بود.

سيد مهدي طلايي مقدم با تاكيد بر نظم و آرامش حاكم بر فضاي انتخابات در شهرستان بافق از مجريان ، دست اندركاران و بازرسان انتخابات خواست رعايت اصل بي طرفي را مانند مرحله اول در اين حوزه انتخابيه در دستور كار خود دهند.

وی همچنین اظهار داشت:امیدوارم با تعامل و همکاری بین هیات های اجرایی،نظارت و بازرسی انتخاباتی پرشور همانند دور اول صورت پذیرد و با ایجاد زمینه های لازم حضور100 درصدی مردم را در این دوره داشته باشیم.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا