در دیدار مهندس فرشید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و مهندس فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان راه های گسترش همکاری های مشترک مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان در این دیدار که مدیران و کارشناسان واحد های مربوطه نیز حضور داشتند، پس از تبریک رئیس سازمان به مناسبت اعیاد ماه های رجب و شعبان و آرزوی سالی موفق برای مدیرعامل شرکت گاز و همکاران وی، در خصوص برنامه های آموزشی، ایمنی در گاز و واگذاری نظارت برگاز یک چهارم صنعتی و سامان دهی مجریان گاز بحث و بررسی شد. چگونگی ارائه آموزش های HSE به مخاطبان و برگزاری دوره های مربوطه برای مجریان گاز و نیز تدوین چشم انداز تبلیغاتی مشترک سازمان و شرکت گاز نیز در این دیدار مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
در حوزه آموزش و ایمنی در گاز مقرر شد کارگروه های مشترکی تشکیل و تقویم کاری سال جاری مشخص گردد. در این جلسه مدیرعامل شرکت گاز خواستار معرفی مهندسین علاقمند به آموزش مردم در مساجد، مدارس و سایر مکان های عمومی برای آشنا سازی مردم با خطرات ناشی از عدم رعایت ایمنی گاز شد. همچنین هماهنگی لازم برای آن که در آینده ای نزدیک نظارت بر گاز یک چهارم صنعتی و گلخانه ها به سازمان واگذار گردد انجام شد.
مهندس فرشید در پایان آمادگی سازمان را جهت توسعه همکاری های مشترک در تمامی زمینه ها با شرکت گاز اعلام کرد.

 


.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا