یزدفردا "یادداشت اينستاگرامي محمد علی طالبی، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد
چهاردهم فروردین از راه رسید تا سال 95 بیش از پیش رنگ جدیت و کار و تلاش به خود ببیند. سالی که مسمی به "اقدام و عمل" شده تا نشان دهنده ضرورت عزم و اراده جدی برای فائق آمدن بر مشکلاتی باشد که پیش روی توسعه و پیشرفت کشور قرار دارد.
** سال 94 با همه دشواریها و همه تلخ و شیرینهایش برای یزد و کارگزاران دولت در این استان، پایانی دلپذیر داشت.
** هفتم اسفند مردمسالاری و حاکمیت اراده ملی با یکی از بالاترین نرخهای مشارکت و اعتمادی مثال زدنی در این استان رخ نمود و متعاقب آن سفر رییس جمهور به یزد با استقبال پرشکوه مردم همراه شد تا جلوه ای زیبا از همدلی دولت و ملت را به تماشا بگذارد.
** این دو رخداد و نتایج حاصل از آنها چنان مقبول طبع آمد که فردایی روشنتر برای این استان تصویر کرده و خستگی کار و تلاش یک ساله را از جان و تن خدمتگزاران مردم به در آورد. آنچنان که انرژی مضاعف و روحیه ای استوار برای تداوم فعالیت در سال جدید ایجاد نمود تا با امیدی بیشتر به سوی یزد مطلوب حرکت کنیم.
** در سال پیش رو علیرغم امیدهای بسیار و رفع برخی مشکلات و موانع، همچنان با پاره‌ای دشواریهایی که از سالهای قبل به ارث برده‌ایم مواجه خواهیم بود و نیز آماده رویارویی با برخی سنگ‌اندازیها از طرف مخالفان دولت و مطرودین رای مردم خواهیم بود، کسانی که به جای مشارکت در حل مشکلات و کمک به رشد و توسعه این دیار، در تلاش برای متزلزل ساختن تیم مدیریتی استان از طریق خبرسازی و رواج شایعات هستند.
با این حال تیم مدیریتی استان بنا به تجربه همکاریهای موفق در دو سال اخیر، در كنار نمايندگاني برآمده از اراده مردم، همدل‌تر و هماهنگ‌تر از گذشته و پشتگرم به عزم دولت برای ثبات مدیریتی، به تلاش خود برای تداوم خدمت رسانی به مردم ادامه داده و در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" حاشیه ها را بی اثر خواهد ساخت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا