امام جمعه تفت دولت نهم و دهم را دولت پركاري خواند و گفت: پركارترين دولت در انقلاب اسلامي دولت نهم و دهم بوده و اقدامات زيربنايي و زيرساختي بسيار خوبي انجام گرفته است.



یزد فردا - حجت الاسلام محمدرضا مديح روز يكشنبه به مناسبت هفته دولت  ضمن تبريك هفته دولت به دولتمردان و گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر دولت بخصوص شهيد رجايي و باهنر با قدرداني از زحمات دولتمردان دوره نهم و دهم افزود: در اين دو دوره اقدامات زيرساختي و زيربنايي زيادي در حوزه هاي مختلف انجام شده بخصوص در حوزه مسكن مهر كه باعث خانه دار شدن بسياري از جوانان اين مرزوبوم شده است. 

امام جمعه تفت براي دولت يازدهم نيز آرزوي توفيق كرد و با بيان اينكه كشور ما نيازمند به دولت برنامه ريز،فعال و كارآمد است، ادامه داد: انتظار مي رود دولت جديد با پرهيز از هرگونه دروغگويي و با در نظر گرفتن مديران مفيد و موثر ، كمر همت را بسته و گرههاي ريز و درشت كشور اسلامي را باز كند . 
مديح از مديران دستگاههاي مختلف خواست تا اين هفته را غنيمت شمرده و با همراهي و همكاري با روابط عمومي ها و خبرنگاران، فعاليت هاي دستگاههاي خود را منعكس كرده و به مردم اطلاع دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا