سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای ابرکوه از بازدید فرماندار شهرستان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای در هفته بازدید همگانی خبر داد.

       به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:،عباس حسنی ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای اطلاع رسانی فعالیت ها و عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه ای ابرکوه و اجراي طرح بازديد همگاني از مراكز آموزش فنی و حرفه ای که از تاریخ 16 لغایت 21 آبان صورت گرفت ،فرماندار شهرستان ابرکوه جناب آقای سید نبی رسولی  و هیأت همراه از کارگاهها و تجهیزات آموزشی مرکز بازدید نمودند .

وی ادامه داد:در جریان این بازدید،سید نبی رسولی ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای آموزشی مرکز در سطح شهرستان از سایت برگزاری آزمون الکترونیکی آنلاین و آفلاین مرکز ابرکوه بازدید نموده و بیان داشت : آموزشهای مهارتی با سند چشم انداز توسعه شهرستان و اعتلای فضای صنعتی شدن همگام و امیدبخش میباشد و امیدواریم با این آموزشهای مهارتی و کسب مهارتهای عملی لازم توسط کارجویان و جوانان عزیز باعث اشتغال و بهبود فضای بازار کسب و کار فراهم گردد .

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای ابرکوه در خاتمه از بازدید تعداد  200 نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی از کارگاهها و تجهیزات مرکز در هفته بازدید همگانی و همچنین حضور کار آفرینان برتر آقای حاج عبد الرسول  زارع و حاج هادی زارع زاده در مرکز ابرکوه خبر داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا