با همکاری مشترک کتاب‌خانه‌‌ی سیار تفت و مهریز و اداره‌ی کتاب‌خانه‌های عمومی شهرستان مهریز در آستانه‌ی هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی نشست معرفی مؤلف و کتاب با حضور اعضای این کتاب‌خانه‌‌ی سیار و یکی از نویسندگان شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:در این نشست که صبح 23 آبان ماه برگزار شد، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: نشست امروز در پاسداشت قلم، اندیشه و کتاب برگزار می‌شود زیرا که در طول تاریخ، این اندیشه، کتاب و نوشتن هست که ماندگار خواهد بود.
وی خطاب به نوجوانان حاضر در این نشست یادآور شد: حضور یک نویسنده در جمع علاقه‌مندان کتاب، فرصت به اشتراک گذاشتن تجربه یک نویسنده برای شما است. زیرا در نشست امروز علاوه بر آشنایی با کتاب‌خانه‌ی‌ محله، کتاب و نویسنده‌ی میهمان این نشست به اهمیت نوشتن پی خواهیم برد.
در ادامه حجه‌الالسلام علی محمد فخری نویسنده‌ی کتاب "توسل و آثار تربیتی آن از دیدگاه قرآن" به معرفی خود و کتابش و مراحل نگارش و چاپ آن پرداخت. همچنین اعضای کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی مهریز نیز با طرح سؤال‌هایی در خصوص کتاب‌های تاثیرگذار ، چگونگی مراحل چاپ یک اثر مکتوب، تاثیر به‌کارگیری منابع در انجام کار نوشتن و... این نشست کتاب را به بحث و گفت‌وگو کشاندند.
مرتضی فرنام مربی مسوول کتاب‌خانه‌ی سیار تفت و مهریز نیز هدف از برگزاری این نشست را معرفی کتاب، معرفی شخصیت نویسنده‌ی اثر ( به‌عنوان یک نویسنده‌ی بومی) برای اعضا و فرصت پرسش و پاسخ برای آن ها و معرفی کتاب‌خانه‌ محل به اعضا عنوان کرد.
در پایان دانش‌آموزان شرکت کننده در این برنامه از نمایشگاه 114 عنوان کتاب از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کردند.
معاون و کارشناس فرهنگی کانون استان، کارشناس اداره‌ی کتاب‌خانه‌های مهریز مسوولان کتاب‌خانه‌های منطقه‌ی خورمیزات، مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری مهریز نیز در این نشست حضور داشتند.
لازم به ذکر است 60 نفر دانش‌اموزان مدرسه ی چهرآذر عصمت‌آباد مهریز در این نشست شرکت کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا