پنجمین زورخانه شهرستان مهریز و شصت و نهمین زورخانه استان یزد با حضور سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری یزد و همزمان با هفته دولت افتتاح شد

با پی گیری های مستمر فرماندار مهریز وبه همت و با تلاش شبانه روزی هیئت پهلوانی شهرستان مهریز و با همکاری اداره میراث فرهنگی شهرستان و دهیاری خورمیز علیا پنجمین زورخانه شهرستان مهریز در محل برج آب انبار قدیمی و متروکه خورمیز علیا تاسیس و به بهره برداری رسید .
برای ترمیم این آب انبار مبلغ ۷۲ میلیون تومان از اعتبارات دهیاری خورمیز علیا هزینه شده است .
مراسم افتتاح این زورخانه که با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد و فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران مهریز در میان جمع انبوه هواداران و علاقمندان به این ورزش  برگزار گردید .
طباطبایی رییس هیئت پهلوانی شهرستان مهریز در حاشیه این مراسم همت جوانان باستانی کار مهریز و حمایت فرمانداری شهرستان و همراهی ادارات شهرستان و هیئت استان را زمینه ساز تبدیل آب انبارها و اماکن متروکه شهرستان به محلی برای ورزش دانست و گفت : برای تکمیل و تجهیز این زورخانه مجموعا مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده و امیدواریم این تبدیل اماکن متروکه به زورخانه در شهرستان مهریز و استان یزد به یک فرهنگ تبدیل شود .
طباطبایی نقش خیرین را در موفقیت های این هیئت بسیار پر رنگ دانست و از خیرین مهریزی خواست تا در ورزش که زمینه ساز آینده جوانان شهرستان میباشد ، سرمایه گذاری کنند .
لازم به ذکر مدیریت هیئت پهلوانی بعنوان یکی از مدیران موفق شهرستان مهریز بارها از سوی مسئولین استانی و شهرستانی مورد تقدیر قرار گرفته است .






سایت خبری یزد فردا

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا