اولين كارگاه آموزش خانواده ويژه كارمندان فرمانداري و خانواده هاي آنان همزمان با روز كارمند برگزار شد.

" خديجه نجفي " در ابتداي اين كارگاه آموزشي با بيان اينكه در دنياي امروز سرعت اتفاقات و رويدادها سريع تر از هر زمان ديگري است افزود: بنابر گفتارهاي معصومين بايد فرزندان خود را براساس زمان خودشان و براي آينده تربيت نماييم.

مشاور امور بانوان فرماندار يزد اظهار داشت: تربيت فرزندان در شرايط حاضر نيازمند مجهز شدن خانواده ها به جديدترين اطلاعات و منابع مربوط مديريت خانواده و شيوه رفتار با فرزندان است.

" نجفي " گفت: اگر فرزندان فلسفه هنجارها و ارزش هاي فردي، خانوادگي و اجتماعي را بدانند و بپذيرند قطعاً خودشان از اين ارزش هاي حراست نموده و خود را ملزم به رعايت آن مي دانند.

وي خاطرنشان ساخت: پدر و مادر از اركان اصلي خانواده به شمار مي روند كه لازم است از طريق آموزش هاي خانواده به آنان زمينه تحقق اهداف يك خانواده موفق و ايده آل را فراهم آورند.

مشاور امور بانوان فرمانداري يزد در پايان اظهار داشت: اميدواريم بتوانيم در آينده نيز دوره هاي آموزشي مختلف و تكميلي را براي مجموعه پرسنل فرمانداري و خانواده هاي آنان برگزار نماييم.

در اين كارگاه آموزشي حجت الاسلام و المسلمين دكتر طباطبايي استاد حوزه و دانشگاه به بيان مطالبي در خصوص آسيب شناسي خانواده پرداخته و در ادامه به سئوالات حاضرين پاسخ داده شد.

شايان ذكر است در اين كارگاه از تعدادي از كارمندان فرمانداري تقدير به عمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا