محمد علي غياثي سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان يزد از اجراي برنامه متنوع فرهنگي و ورزش طي هفته دولت در شهرستان يزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد به نقل از روابط عمومي اداره ورزش و جوانان شهرستان ، محمد علي غياثي گفت: به مناسبت گراميداشت هفته دولت در شهرستان يزد برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان يزد افزود: ديدار با خانواده معظم شهدا و آزاده ورزشكار، حضور ورزشكاران در مراسم گراميداشت ياد وخاطره شهيدان رجايي و باهنر، حضور در گلزار شهداء و تجديد بيعت با آرمانهاي رهبر كبير انقلاب اسلامي و شهيدان از مهمترين برنامه هاي فرهنگي اين اداره در هفته دولت مي باشد.

وي خاطر نشان كرد: برگزاري مراسم ورزش باستاني در تمامي زورخانه هاي شهرستان، مسابقات ورزشي ويژه دختران و بانوان،‌ ورزش صبحگاهي مديران ادارات و نهادهاي شهرستان در روز سه شنبه مورخ 4/6/93،كوهپيمايي و كوهنوردي توسط گروه هاي تحت پوشش هيأت شهرستان به ارتفاعات استان از برنامه هاي ورزشي اين هفته در شهرستان يزد خواهد بود.

غياثي در پايان هفته دولت را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی از خدمات و فعالیت های دستگاه های اجرایی به مردم دانست و گفت: در این زمینه دستگاه ها و سازمان ها می توانند با شیوه های مناسب عملکرد و فعالیت های خود را به مردم منعکس کنند.

 


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا