مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد ضمن اشاره به ضرورت آموزش در حوزه سلامت گفت : با آگاهي و آموزش صحيح در اين حوزه مي توانيم جامعه اي سالم، شاداب و بانشاط داشته باشيم.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، اتاق فكر سلامت استان با حضور مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و جمعي از پزشكان متخصص و فوق تخصص در رشته هاي مختلف پزشكي در سالن شهيد موحدين  استانداري برگزار شد.
"مجيد جواديان زاده" در اين جلسه با تأكيد بر اينكه بايد در حوزه سلامت سياستگذاري هاي درستي انجام گيرد اظهار داشت: يكي از الزامات حكمراني خوب هم انديشي و مديريت افكار و رفتار در جامعه و بين نخبگان اجتماع است كه حوزه سلامت نيز از اين قاعده متمايز نيست.
وي خاطرنشان كرد : استان يزد يك استان صنعتي است و هرچند كه اين صنعتي شدن براي استان و مردم دستاوردهايي داشته اما مواد آلاينده ناشي از كارخانجات و كارگاهها بر آب و خاك و هوا اثر گذاشته است و مردم را با مشكلاتي روبرو كرده است.
"جواديان زاده"هدف از تشكيل اتاق فكر سلامت استان را بهره گيري از نظرات تخصصي پزشكان، روانپزشكان، دندانپزشكان در حوزه سلامت دانست و ادامه داد: بايد در حوزه سلامت به يك گفتمان مشترك برسيم و سبك زندگي سالم در جامعه به يك فرهنگ تبديل شود.
گفتني است در ادامه اين نشست هم انديشي، پزشكان حاضر در اين جلسه به بيان ديدگاهها و نقطه نظرات خود در حوزه سلامت پرداختند و خواستار پي گيري بيشتر دفتر اموراجتماعي و فرهنگي استانداري براي ارتقاء سلامت جامعه شدند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا