مدیران محترم رسانه ها/ خبرنگاران استان
سلام علیکم
پیرو درج مطالبی در برخی رسانه ها در خصوص نمازجمعه شهر نیر و حواشی بوجود آمده توسط تعداد محدود که موجب تعطیلی نمازجمعه در هفته گذشته گردید باطلاع می رساند از سه سال گذشته که حجت الاسلام میرحسینی عدم حضور خود را اعلام نمودند بارها دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد نسبت به فرد جایگزین اقدامات لازم را انجام داد و 3 نفر به عنوان امام جمعه جدید معرفی شدند که متاسفانه با بعضی رفتارهای خلاف قانونی و اخلاقی روبرو شدیم که تعدادی از مردم منطقه خواستار حضور جناب حجت الاسلام میرحسینی پس از کناره گیری در این سمت بودند، که خواسته ای نابجا و غیرعملی بود.
بارها به این مردم اعلام شد که همکاری لازم را جهت معرفی امام جمعه جدید داشته باشند و در برگزاری باشکوه نمازجمعه همت نمایند که متاسفانه رفتارهای خلاف قانون همچنان ادامه دارد.
لذا شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با در نظر گرفتن مصالح منطقه و حفظ جایگاه نهاد امامت جمعه، با همکاری مسئولین بنا براین شد، نماز جمعه نیر تا برقراری امکانات و همراهی مردم تعطیل گردد.
امید است مردم با بصیرت شهر نیر ضمن همراهی با نهاد امامت جمعه و مخالفت با جریانات خلاف واقع، زمینه برگزاری نمازجمعه در اولین فرصت را فراهم نمایند.  
 
 
با تشکر- دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا