معاون سياسي واجتماعي فرماندار يزد گفت: خوشبختانه با اجراي طرح تحول نظام سلامت از سوي دولت يازدهم ، شاخص هاي سلامت و بهداشت در سطح جامعه ارتقاء يافته است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌" مصطفي سالاري " معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد به همراه مسئول حراست فرمانداري از مركز بهداشتي و درماني حضرت موسي ابن جعفر (ع) منطقه آزاد شهر به صورت سرزده بازديد نمود.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد ضمن بازديد از بخش هاي مختلف و گفتگو با تعدادی از مراجعین به صورت مستقیم در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد در حاشيه اين بازديد با بيان اينكه اقدامات دولت تدبير و اميد در ارتقاي سطح بهداشت و سلامت قابل توجه بوده است افزود: خوشبختانه با اجراي طرح تحول نظام سلامت از سوي دولت يازدهم ، شاخص هاي سلامت و بهداشت در سطح جامعه ارتقاء يافته است.

" سالاري " با اشاره به اهداف اجراي اين طرح در سطح كشور اظهار داشت: یکی از مهم ترین اهداف این طرح، کاهش پرداختی از سوي مردم برای دریافت خدمات بستری در بیمارستان های دولتی به کمتر از ۱۰درصد بود، که امروز بعد از گذشت بيش از یک سال از اجرای طرح، بررسی ها نشان می دهد که پرداختی مردم در شهرها در حدود ۶ درصد و در روستاها نیز در حدود ۳ درصد و متوسط 4.5 درصد است.

وي همچنين اضافه كرد: در سال گذشته با توجه به اجراي طرح تحول نظام سلامت اعتبارات خوبي براي تجهيز و بهسازي وسايل و تجهيزات مراكز بهداشتي و درماني در شهرستان يزد در نظر گرفته شد.

" مصطفي سالاري " توجه بيش از پيش به امر بهداشت محيط را خواستار شد و  خاطرنشان ساخت: اميدواريم با برنامه‌ریزی و انجام کار کارشناسی برنامه‌های بهداشتی و زمانبندی مناسب، درخصوص رفع مشکلات بهداشتی گام برداريم.







سایت خبری یزد فرد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا