حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده، نماینده مردم شهرستان های بافق، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی مراکز آموزش فنی وحرفه ای را به عنوان تنها راه پیشرفت و اشتغال در مناطق محروم وافزایش سطح علمی و بهره وری دانست.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ دخیل عباس زارع زاده در مراسم تکریم و معارفه سرپرست آموزشکده کشاورزی امین شهرستان خاتم نقش آموزش و فنی و حرفه ای را در ایجاد اشتغال جوانان بسیار مهم بیان کرد.
در ادامه محمد محمودی، معاون فرماندار خاتم نیز با اشاره به نقش مراکز آموزش فنی وحرفه ای درایجاد اشتغال افزود: این مراکز می توانند نقش مهمی در توسعه اقتصادی، صنعتی واجتماعی که پیامد آن عدم وابستگی است داشته باشند. 
گفتنی است با حضور دخیل عباس زارع زاده نماینده مجلس شورای اسلامی، محمودی، معاون فرماندار خاتم، میر طالبی، نماینده دانشگاه فنی و حرفه ای در استان یزد و جمعی دیگر از مسئولین، غلامرضا مروستی تکریم وغلامعلی تیموری به عنوان سرپرست جدید آموزشکده کشاورزی شهرستان خاتم معارفه شد.
غلامرضا مروستی، سرپرست پیشین آموزشکده کشاورزی امین گزارشی از عملکرد این آموزشکده ارائه و سرپرست جدید نیز برنامه های خود را اعلام کرد.
گفتنی است این مراسم در محل فرمانداری خاتم برگزارشد.





سایت خبری یزد فردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا