به گزارش  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / متن پیام دکتر حمید پارساییان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به شرح ذیل می باشد :

ميلاد سرو بوستان ايستادگي، زيباترين گل باغ حسينی! جوان رعنا و رشيد امام حسين (ع) يادگار حضرت علي (ع) گلستاني از زيباترين گل هاي فداکاري! و دريايي از عطوفت و مهربانی ،وهفته جوان بر شما جوانان عزیز جمعیت هلال احمر استان یزد مبارک باد.

فرهنگ اسلام، جوان را در جايگاهي ارزشمند و بلند قرار داده و تعابير والايي را در شأن او آورده است. دين اسلام، جوان را به ملكوت نزديكتر از ديگران مي داند و معتقد به تكريم و بزرگداشت اوست. در حديثي از رسول اكرم (ص) آمده كه فرموده‌اند: فضيلت جوان عابد كه از آغاز جواني عبادت كند بر پيري كه وقت كهولت به عبادت بپردازد، همانند فضيلت پيغمبران بر ديگر مردمان است.

جوان ايران اسلامي الگوي برتر خود را در آيينه تمام نماي پيامبر(ص) و حضرت علي اكبر(ع) يافته و پرتوي از نور مهر وجود او را در تاريخ انقلاب خود به نظاره نشسته است.

جواني، دوره طوفاني عمر است. جواني، دنياي تحول است؛ وجوان، كانون شور و هيجان، مركز نشاط و سلامت، قلب تپنده و سرمايه آينده يك ملت است؛  بدون ترديد در بين همه مراحل عمر آدمي، هيچ مرحله اي به اهميت مرحله جواني نيست. واژه جوان يادآور حياتي پر از نشاط و همراه آن تلاش و كوششي در عرصه هاي حيات سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي است

جواني سن توقعات جديد و حتي از نگاهي مي توان گفت: سن پرتوقعي ها، طغيان و اميال و رغبت‌هاست؛ از اين رو بايد به جواني و جوانان با نگاهي خاص و ژرف نگريست.

اینجانب فرصت را غنیمت شمرده ، سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به شما جوانان عزیزبه ویژه جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد که بازوان توانمند این جمعیت هستید تبریک عرض نموده وامید است با همدلی و تلاش گام های بزرگی برای ترویج صلح و دوستی و تسکین آلام بشری برداشته شود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا