تیم دانش آموزی زیر 11سال ایران نایب قهرمان تورنمنت کوردیال کاپ اتریش شد

 

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از فدراسیون ورزش مدارس کشور، تیم فوتبال دانش‌آموزی زیر 11 سال ایران در دیدار فینال تورنمنت کوردیال کاپ اتریش مقابل مونیخ 1860 در وقت‌های قانونی و اضافی به تساوی رسیدند و در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 نتیجه را به حریف خود واگذار کردند تا به عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابند.

شاگردان مهدوی کیا پیش از این در مرحله گروهی این رقابتها که در با حضور ۴۸ تیم و در ۸ گروه برگزار شد، ابتدا با ۴ گل وریگس آلمان را شکست داد، سپس با نتیجه ۲ بر صفر از سد اونتر هاخینگ آلمان گذشت و در بازی سوم با ۳ گل تیم بایرن مونیخ را مغلوب کرد. تساوی بدون گل برابر کاپا یونایتد فنلاند صفر و برتری ۳ بر یک برابر بزیرکساواهی اتریش باعث صعود این تیم به مرحله دوم جام به عنوان تیم نخست گروه شد.

نماینده دانش آموزی ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات، این تیم برابر «ویدتون اف‌سی فه‌هرر» مجارستان قرار گرفت و با ۴ گل به پیروزی دست یافت و در مرحله یک‌چهارم نهایی هم با یک گل از سد اشتوتگارت آلمان عبور کرد تا به جمع ۴ تیم برتر این مسابقات صعود کند. شاگردان مهدوی‌کیا در دیدار نیمه نهایی هم با نتیجه ۳ بر یک تیم بایرلورکوزن آلمان را شکست داده و به دیدار پایانی راه یافته بودند.

گفتنی است یادگار رستمی دانش آموز کردستانی تیم فوتبال دانش آموزی ایران با ١٤ گل زده آقای گل و بهترین بازیکن جام شد.

 

 

اضافه می نماید دانش آموز "سجاد خادمی " از استان یزد نیز به عنوان یک از بازیکنان اصلی دراین تیم حضورداشت 

 

 

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا