مدیر کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان یزد از پوشش تلفن همراه در جنگل های باغ شادی و باغ معدن شهرستان خاتم در آینده ای نزدیک خبر داد.
مدیر کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان یزد از پوشش تلفن همراه در جنگل های باغ شادی و باغ معدن شهرستان خاتم در آینده ای نزدیک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ در ابتدای این نشست فرماندار این شهرستان با بیان اینکه جمعیت شهرستان خاتم ٤٠ درصد روستایی و ٦٠ درصد شهری است گفت: هنوز چند روستای این شهرستان و همچنین تنها جنگل های طبیعی استان فاقد پوشش تلفن همراه می باشد.
محمد زاده رحمانی با اشاره به اینکه جنگلهای 64 هزار هکتاری شهرستان خاتم تنها جنگل های طبیعی استان یزد است افزود: در این جنگلها گونه های منحصر به فرد جانوري و گياهي زندگی می کنند.
وی بیان کرد: در این جنگل ها پوشش تلفن همراه وجود ندارد که در هنگام مواجه شدن با خطراتی از جمله آتش سوزی امکان هیچگونه تماس تلفنی مقدور نمی باشد.
این مقام مسئول اظهار داشت: با توجه به ساختار جمعیتی شهرستان، توجه به زیرساخت های روستایی در این شهرستان مهم می باشد که باید به آنها رسیدگی شود.
در این نشست مدیر کل ارتباطات و آی سی تی استان یزد از پوشش تلفن همراه در جنگلهای شهرستان خاتم خبر داد و افزود: در بحث پست بانک نیز چند صندوق خرد روستايي پست بانک در سال جاري تأسیس می شود که دو صندوق به این شهرستان اختصاص می یابد.
وزیری با اشاره به اینکه شهرستان خاتم از نظر شبکه ارتباطی در استان از وضعیت خوبی برخوردار است گفت: البته شهرستانهایی نیز در استان وجود دارد که از شهرستان خاتم وضعیت شبکه های ارتباطی شان به نسبت بهتر می باشد ولی در کل این شهرستان وضعیت خوبی دارد.
این مقام مسئول اظهار داشت: سرعت اینترنت در شهرستان خاتم دچار مشکل می باشد و بعضی از مشترکان از سرعت آن گله مند می باشند که مقرر شد شرکت مخابرات این موضوع را مورد بررسی قرار دهد و چنانچه لازم می باشد پهنای باند را افزایش دهند.
وی عنوان کرد: پنج روستا در این شهرستان با مشکل عدم پوشش تلفن همراه روبرو می باشند که این مشکل نیز به زودي مرتفع خواهد شد.
 گفتنی است اين نشست بنا به در خواست فرماندار خاتم و با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان، معاونين شركت هاي پست و مخابرات استان و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری خاتم برگزار شد.
 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا