سرمربي تيم فجرسپاسي شيراز گفت: هدفمان كسب سه امتياز اين ديدار و فرار از سقوط به لیگ دسته دو بود كه به آن رسيديم.

علي اصغر كلانتري پس از پيروزي تيمش مقابل تربيت نوين يزد در گفتگو با پايگاه خبري اداره كل ورزش و جوانان استان يزد گفت: از قبل ميدانستيم كه بازي دشواري را خواهيم داشت چرا که تیم تربیت نوین یزد اگرچه در انتهای جدول قرار دارد و سقوطش به لیگ دسته دو حتمی شده اما به راحتی تن به شکست نخواهد داد.

وی افزود : با به ثمر رساندن گل زود هنگام تا حدودی بازی را در دست گرفتیم و موفق شدیم چند دقیقه بعد هم گل دوم را بزنیم و تا حدودی خیال خود را از کسب سه امتیاز این دیدار راحت کنیم.

سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: البته تیم تربیت نوین یزد هم چند موقعیت خلق کردند که خوشبختانه با درایت بازیکنانم دروازه مان بسته ماند.

کلانتری تصریح کرد: لیگ امسال بسیار فشرده و امتیازات تیم ها بسیار نزدیک هم بود و تیم ها با یک برد و باخت چندین پله جابجا میشدند و تیم ما هم حتی تا رده سوم جدول آمد و پس از آن دوباره به رده های پایین تر سقوط کرد .

وی ادامه داد: چیزی که امسال برای ما خیلی مهم بود استفاده از چندین بازیکن بومی امید و زیر 23 سال است که با کسب تجربه می توانند خیلی خوب بدرخشند و این دست آوردی مهم برای فوتبال شیراز بود به هر حال خیلی خوشحالم که با این برد تیم فجرسپاسی شیراز در لیگ دسته اول ماندنی شد و انشاالله سال بعد نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا