فرماندار تفت در سالروز ولادت با سعادت حضرت زينب(س) كه به روز پرستار نامگذاري شده است با حضور در بيمارستان شهيد بهشتي(ره) تفت از خدمات و تلاشهاي پرستاران قدرداني كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در اين بازديد با تبريك ميلاد با سعادت حضرت زينب كبري(س)، از اين بانوي بزرگوار به عنوان سرچشمه پاكي، استقامت و فداكاري و صبوري ياد كرد و گفت: پرستاران عزيز ميهن اسلامي با الگو قرار دادن اين بانوي گرامي، خدمت شبانه روزي را به بيماران و دردمندان ارائه مي نمايند و در حقيقت سمبل و نماد صبوري و مهرباني هستند.

فرماندار تفت با بيان اين كه پرستاري، شغلي شريف و مقدس است و جداي از عزت و كرامت دنيوي، از اجر عظيم معنوي نيز برخوردار است افزود: نام گذاري سالروز ولادت حضرت زينب(س) به روز پرستار، خود به روشني بيانگر جايگاه متعالي و رفيع اين شغل است.

زارع با قدرداني از خدمات و تلاش هاي بي وقفه پرستاران شهرستان تفت در كمك به تسريع درمان بيماران و تسلي بخشيدن به آلام دردمندان اظهار داشت: با توجه به پراكندگي جغرافيايي شهرستان تفت و برخورداري از روستاهاي بسيار، نقش پرستاران به ويژه در مناطق دور افتاده و كم برخوردار، از اهميت و توجه ويژه اي برخوردار است كه جاي قدرداني و تجليل دارد.

فرماندار تفت همچنين بر رسيدگي به نيازها و مسائل جامعه پرستاران تاكيد كرد و گفت: خوشبختانه دولت تدبير و اميد توجه خاص و ويژه اي را به حوزه هاي بهداشت و درمان دارد و پرستاران در حقيقت پرچمداران اجراي درست طرح نظام تحول سلامت در كشور هستند.   

يادآور مي شود فرماندار تفت در روز پرستار با حضور در بخش هاي مختلف بيمارستان شهيد بهشتي(ره) تفت از خدمات و تلاش هاي شبانه روزي پرستاران اين مركز درماني تجليل كرد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا