نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضاء هیئت فوتبال شهرستان یزد با هدف ارائه کلیات سند توسعه فوتبال در پارک علم و فناوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، در این نشست مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، محمدحسن معیری رئیس هیئت فوتبال شهرستان یزد و دیگر اعضاء هیئت فوتبال شهرستان یزد حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست با تمجید از هیئت فوتبال شهرستان یزد در تدوین سند توسعه فوتبال گفت: تدوین این سند کار خوب و ارزشمندی است که قطعا با اجرایی شدن این سند آینده روشنی در انتظار فوتبال شهرستان و حتی استان خواهد بود.

مسعود شریعتی افزود: رشته فوتبال یکی از رشته های پرطرفدار است و علاقمندان زیادی دارد که می توان با نگاه برنامه ای استعدادهای بالقوه را شناسایی و آنها را به بالفعل تبدیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای تداوم توسعه ورزش قهرمانی باید توجه ویژه به ورزش سنین پایه داشته و برنامه‌ریزی لازم را در این حوزه انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: در تدوین سند چشم انداز باید همه جوانب مد نظر قرار بگیرد و به گونه ای عمل شود که بتوان طرح و برنامه را اجرایی کرد.

شریعتی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تمامی تلاش خود را در راستای تحقق اهداف هیئت فوتبال شهرستان یزد و برای اجرایی شدن این سند انجام خواهد داد..

در ادامه این نشست کلیات سند توسعه فوتبال یزد ارائه و در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا