به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد- تني چند از اعضای شورای اسلامی شهر یزد به اتفاق جوکار نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس شوراي اسلامي و مدير منطقه يك شهرداري ، با مردم محله سید الشهدا دیدار و مشکلات این محله  را بررسی کردند.

نامناسب بودن آسفالت معابر فرعی، کمبود فضای سبز ، حضور بیش از حد اتباع بیگانه و کم عرض بودن معابر، مهمترین مشکلات مردم در این محله بود.

در اين بازديد نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي ضمن محكوم نمودن هتك حرمت به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) ، از مردم خواست شخصيت حضرت محمد (ص) الگويي در زندگي خود قرار دهند.

جوكار در ادامه ضمن بررسي مشكلات مردم محله از مدير منطقه يك شهرداري خواست تا نسبت به عريض نمودند معابر ، بهسازي آسفالت و جمع آوري به موقع زباله اقدامات مناسب را انجام دهد.

سپس رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن بررسی مشکلات در جمع مردم گفت: در صورت وجود زمین با کاربری فضای سبز و يا شناسايي زمين بزرگي در اين محله كه قابليت ايجاد پارك را دارد، به شورا اعلام گردد تا با پيگيري، نسبت به ایجاد فضای سبز درون محله اي در این منطقه قدمهاي موثر برداشته شود.

 حجت الاسلام عباس زارع از مردم خواست نسبت به ایجاد کانون های قرآنی در محلات اقدامی جدی صورت گیرد و افزود: شوراي اسلامی شهر هم در این زمینه آمادگی کامل جهت همراهي و مساعدت با این کانون ها را دارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه برنامه شورای شهر در زمینه بازدید از مناطق به خصوص مناطق محروم در دستور کار اعضا است و به این ترتیب مشکلات محلات از نزدیک پیگیری ونسبت به رفع مشکلات آن برنامه ریزی خواهد شد.

مدرسی عضو شورای اسلامی شهر یزد دراین مراسم با اشاره به عملیات اجرایی آسفالت که درسال 93دراکثر مناطق، بخصوص مناطق محروم انجام شده است، افزود: برای سال جدید هم اجرای عملیات ترمیم وبازسازی آسفالت با شدت بیشتری بخصوص در مناطق محروم ادامه خواهد یافت.

وی در پایان گفت: مشکلات آسفالت این منطقه توسط مديرمنطقه يك شهرداري بررسی وجهت به بهسازی وترمیم آن در سال 94 اقدام شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا