رئیس هیئت کبدی استان یزد گفت: تیم آقایان یزد برای حضوری قدرتمند در رقابت های لیگ برتر کشور ، اردوی آمادگی خود را در تهران برپا میکند

فاطمه سعیدی در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: اردوی آمادگی تیم کبدی یزد از روز سه شنبه چهارم آذرماه به مدت یک هفته در تهران برپا خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مرحله مقدماتی لیگ برتر باشگاهای کشور به میزبانی استان یزد برگزار میگردد، در صددیم  با تشکیل تیم قدرتمند و با استفاده از امتیاز میزبانی نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

رئیس هیئت کبدی استان یزد با اشاره به اینکه 50 درصد تیم را بازیکنان بومی تشکیل میدهند اظهار داشت: برای بالابردن سطح فنی تیم و کسب تجربه برای بازیکنان یزدی ازچند بازیکن باتجربه غیربومی استفاده کردیم که در اردوی تهران به تیم ملحق می شوند.

سعیدی ادامه داد: با رایزنی هایی که انجام دادیم محسن والوریان بازیکن و مربی اسبق تیم ملی که کارنامه خوبی در لیگ برتر دارد نیز هدایت تیم یزد را برعهده گرفته و امیدوارم با حضور وی نتایج خوب کسب کنیم و جزء سه تیم اول این رقابت ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی لیگ برتر کبدی ایران با از 19 آذرماه در دو گروه برگزار می شود که رقابت های گروه یک به میزبانی استان یزد برگزار می شود که در گروه یک تیم های یزد ، کرمان ، دولت آباد اصفهان ،رامهرمز خوزستان، کرمانشاه ، مازندران ، البرز و کلات خراسان رضوی در سالن شهید صدوقی یزد با هم به رقابت میپردازند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا