به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ميبد : فلاح فرماندار ميبد سفر كاري خود به تهران را تشريح كرد ، وي گفت در اين سفر ديدار با تني چند از مسئولين كشوري در دستور كار ما قرار گرفت و در اين راستا با دكتر بيات  معاون فني آموزشكده هاي كشور و همچنين دكتر رفيعي ملاقات نموديم  و مقرر گرديد طي سفري كه به شهرستان ميبد خواهند داشت مساعدت لازم در خصوص آموزشكده فني داشته باشند  .

 فلاح ادامه داد تاكنون با پيگيريهاي انجام شده مبلغ  210 ميليارد ريال مساعدت از جانب آموزشكده هاي فني كشور دريافت نموده ايم و اميدواريم در سفر اخير كه طي يكي دو هفته آينده خواهد بود شاهد مساعت بيشتري باشيم .  

فرماندار ميبد گفت از جمله موارد ديگري كه پيگيري به عمل آمد بحث كميسون پزشكي نظام وظيفه شهرستان بود كه با معاونت محترم ناجا جلسه اي برگزار نموديم و دستور به بازگشت اين كميسيون به شهرستان دادند و اين امر محقق شد .

وي همچنين ادامه داد جلسه اي با وزير محترم ورزش و جوانان هم داشتيم مقرر گردد مساعدتي به هياتهاي ورزشي شهرستان صورت گيرد و دستور لازم در اين زمينه دريافت نموديم و در اين ارتباط اداره ورزش و جوانان مي بايست به صورت جدي اين امر را تا حصول نتيجه دنبال نمايد  . وي ادامه داد سه پروژه ورزشي در اولويت بود كه مقرر گرديد با توجه به بودجه سال جاري  استخر شناي شهيديه در دستور كار وزارت ورزش و جوانان قرار گيرد .

وي درپايان از زحمات امام جمعه محترم در اين راستا تقدير و تشكر نمود و بيان داشت خبرهاي خوش ديگري نيز در راه است كه در موعد معين اعلام خواهد شد . 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا