همزمان با بیست و دومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، در آیین تجلیل از خادمان کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی استان یزد از سید محمد رستگاری فرماندار مهریز به عنوان فرماندار برتر با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.

همزمان با بیست و دومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، در آیین تجلیل از خادمان کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی استان یزد از" سید محمد رستگاری" فرماندار مهریز به عنوان فرماندار برترحوزه کتاب و کتابخوانی با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز و نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان ؛ در این مراسم که با حضور "محمدعلی طالبی" معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، از فرمانداران مهریز و یزد، شهرداران شهرهای ابرکوه، عقدا، یزد، زارچ و اشکذر، یکی از خیران استان به عنوان حامی برتر کتابخانه‌های عمومی و همچنین مدیرمسئول نشریه ندای عاشورا و خبرنگار پایگاه خبری سرور یزد به عنوان خبرنگاران برتر حوزه کتاب و کتابخانه‌های عمومی، با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

آیت‌الله "سیدکاظم مدرسی" یکی از اساتید حوزه علمیه یزد نیز به عنوان سخنران این مراسم از نقش کتابداران به عنوان ترویج کنندگان فرهنگ کتاب و کتابخوانی استان قدردانی و از حضور در جمع کتابداران استان ابراز خرسندی کرد.

اجرای سرود با مضمون عاشورایی و ملی توسط گروه سرود ناشنوایان مهر تفت، اجرای مسابقه زنده و سخنرانی آموزشی یکی از اساتید حوزه و دانشگاه استان، از دیگر برنامه‌های آیین تجلیل از خادمان کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی در یزد بود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا