ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر " فرماندار ابرکوه گفت: وحدت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا بخاطر حاکم بودن روحیه و تفکر بسیجی است .

سید نبی رسولی درجلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج که باحضور جمعی از مسوولان ابرکوه برگزار شد اظهار کرد: اقتدار وعظمت انقلاب اسلامی ایران در دنیا بخاطر فداکاریهای بسیجیان است .
وی افزود:دفاع از مقدسات و ایدئولوژی اسلام ایجاب می کند که در مقابل خطراتی که آن را تهدید می کند به گونه ای منطقی و شیوه ای صحیح با آن خطربرخورد کرد.
رسولی با بیان اینکه بسیجی فقط برای صحنه ی جنگ سخت نیست بلکه باید در عرصه های مختلف از این عزیزان استفاده کرد ادامه داد: بسیجیان در عرصه های اقتصادی و فرهنگی و حتی سیاسی حضوری تاثیر گذار و فعال دارند.
نماینده عالی دولت در ابرکوه اضافه کرد: بسیجیان باهیچ گونه چشم داشتی در کنار نیروی مقاومت بسیج حتی در دورترین نقاط محروم و بسیج سارندگی فعالیت مستمر داشته و دارند .
فرماندار ابرکوه ، بسیجیان راحفظ و حراست از ارزشهای والای انقلاب اسلامی و آینده نگری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: امام خمینی (ره) با یک شعور سیاسی برای حفاظت از انقلاب اسلامی فرمان تشکیل ارتش بیست میلیونی را صادر کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا