یزد فردا: ایت الله وافی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در سوگ از دست دادن برادر نشست

به گزارش یزدفردا:حاجی شیخ احمد اقا وافی از سالكان طریق الا الله یزد  به علت سکته مغزی چند روز پیش بستری شده بود صبح امروز درگذشت.

حاج احمد اقای وافی پدر بزرگوار شهید ابوالفضل وافی  كه  با صبر و استقامت خود به الگوی برای عموم مردم یزد و خانواده معظم شهدائ تبدیل شده است اخوی بزرگ آیت الله ابوالقاسم وافی نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری  و ایشان متولی موقوفه متعددی  در یزد بوده و از محبان اهل بیت و اراتمندان اهل بیت بود

مجلس ترحیم به مناسبت در گذشت مرحوم حاج احمد اقای وافی فردا صبح  مسجد روضه  محمدیه حظیره در حسینیه شهید صدوقی  برگزار خواهد شد .

فردا بعد از نماز مغرب و عشا در محل امامزاده سید فتح الدین رضا (ع) یزد نیز مراسمی جهت یاد بود این عزیز برگزار وچهارشنبه نیز در مسجد فطرت برگزار خواهد شد.

یزدفردا ضمن عرض تسلیت  به مناسبت درگذشت حاج احمد اقای وافی ضمن ابراز همدردی  خالصانه، این مصیبت  را  به پیشگاه  مقدس  امام زمان (عج) و آیت الله ابوالقاسم وافی نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری،خانواده معظم وافی  و عموم مردم ولایت مدار ایران تسلیت عرض نموده و از آستان کبریائی  حضرت  احدیت  برای آن مرحوم علو  درجات و برای تمامی بازماندگان صبر   و شکیبایی و طول عمر با عزت مسألت می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا