رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد از خدمت رایگان به بیش از 7 هزار نفر در دومین بیمارستان صحرایی شهدای جامعه پزشکی یزد خبرداد و افزود: در این مدت 31 عمل جراحی سرپایی نیز انجام شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد دکترجواد قادری اردکانی دراین خصوص گفت: در این مدت 591 نفر ویزیت دندانپزشکی، 128 سونوگرافی، 186 رادیولوژی، 31 عمل سرپایی و 460 نفر ویزیت آزمایشگاه انجام شد.

 

وی با بیان این که در این مدت پنج روز فعالیت 5 هزار و 714 سایر ویزیت های انجام شد عنوان کرد: در مجموع در طول این مدت به 7010 نفر خدمت رایگان ارائه شده است.

 

دومین بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی شهدای جامعه پزشکی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با ارائه خدمات رایگان برپاشده است، در این بیمارستان ویزیت، جراحی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، مشاوره، کلاس‌های آموزشی الگوی زندگی سالم، امداد و نجات، و آموزش بهداشت به مدت 5روز انجام شد.

 

این بیمارستان از امروز یکم مهر ماه لغایت 5 مهرماه در محل کیلومتر دو جاده قدیم یزد- بافق، جنب اردوگاه وحدت و مجتمع ورزشی شهدای محمدآباد برپاشده است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا