رييس مجمع نمايندگان استان خراسان جنوبي در سومین روز از مهرماه 1393 در جمع کارکنان ستادی مدیریت آموزش و پرورش طبس حضور یافت و ضمن بزرگداشت ایام بازگشایی پر شور مدارس و همزماني با هفته دفاع مقدس به ساحت نظام تعلیم تربیت ادای احترام کرد.

محمدعلی عبداله زاده در این دیدار به مراحل بررسی بودجه 94 در کمیسیون های تخصصی مجلس اشاره کرد و گفت: در بودجه سال آینده کشور احکام مناسبی برای نظام آموزش و پرورش پیش بینی شده است که امیدواریم سال 94 مشکلات این بخش عظیم کشور برطرف شود.

وی به تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: در راستای منویات ولایت فقیه مدارس را به کانون پویایی و نشاط علمی و عرصه ای برای تلاش در راستای سازندگی کشور تبدیل کنید.

نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان افزود: توسعه همیشه با انسان اتفاق می افتد و هرچه درجه عقیدتی، فرهنگی و اجتماعی انسان بالاتر باشد، توسعه فراتری صورت خواهد گرفت.

عبداله زاده با اشاره به اینکه بستر حضور 10 هزار دانشجو در طبس را فراهم می کنیم، تصریح کرد: برای آنکه توسعه نظام آموشی ملموس تر شود باید سطح کیفی و کمی آن افزایش یابد که به همین منظور تعدد مراکز آموزشی مناسب از جمله دانشگاه ها می تواند تقویت کننده این گسترش باشد.

وی ضمن تقدیر از خدمات شایسته محمود جلالی در مدیریت آموزش و پرورش طبس، خاطرنشان کرد: به دنبال دریافت مجوز مدرسه استعدادهای درخشان و افزایش رشته های کارشناسی ارشد در دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور واحد طبس و تاسیس دانشکده پرستاری دولتی در این شهرستان تلاش می کنیم تا به زودی دانشکده فنی و مهندسی و دانشگاه فرهنگیان را در طبس راه اندازی کنیم.

خانواده ها و اولیای دانش آموزان که همواره همراه و یاری رسان نظام آموزش و پرورش در ارایه خدمات شایسته به فرزندان خود بوده اند، بستر خانه و خانواده را برای دانش آموزان در پیمودن این مسیر درخشان و بزرگ تمهید کنند و در اداره امور مدرسه چونان همیشه یاری گر معلمان و مدیران باشند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش طبس در این دیدار از پیگیری های مجدانه دکتر عبداله زاده در تحقق مجوز مدرسه استعدادهای درخشان تقدیر کرد و گفت: برای من جالب بود که نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی برای دریافت مجوز مدرسه استعدادهای درخشان، متواضعانه نزد وزیر و معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش حاضر می شد تا بتواند نتیجه آن را در اسرع وقت بگیرد.

محمود جلالی از نمایندگی مدیریت آموزش و پرورش طبس برای برگزاری سی و یکمین اجلاس آموزش و پرورش کشور در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این اجلاس جمع آوری کننده موانع، نظرات و راهکارهای حل مشکلات نظام تعلیم و تربیت است که از اعتماد مدیران استان خراسان جنوبی به شهرستان طبس در این زمینه تشکر می کنم.

مهدی الهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، اصغر امینی معاون آموزشی و رضا جعفریان معاون پرورشی و تربیت بدنی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش طبس در این جلسه به بیان نظرات خود پرداختند.

رییس شورای اسلامی شهرستان، روسای دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور، رییس دفتر نماینده و معاونت حوزه سما دانشگاه آزاد اسلامی طبس در این دیدار حضور داشتند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا